Compania Apple a ramas fara marca iPhone pe care dorea s-o ataseze mult asteptatului telefon prin Internet.

Un nou model de telefon pentru Internet, numit iPhone si lansat de curind de compania Linksys, stirneste consternarea specialist
Compania Apple a ramas fara marca iPhone pe care dorea s-o ataseze mult asteptatului telefon prin Internet.

Un nou model de telefon pentru Internet, numit iPhone si lansat de curind de compania Linksys, stirneste consternarea specialistilor in IT si comunicatii. Surprinderea lor nu se datoreaza calitatilor iesite din comun ale aparatului, ci zvonurilor care anuntau, de citeva saptamini, ca Apple ar urma sa scoata pe piata un telefon similar, purtind acelasi nume. Telefonia fara fir, prin Internet, este din ce in ce mai populara datorita costurilor reduse in raport cu tarifele din retelele mobile. Nu intimplator, mai nou, producatorii si operatorii de telefonie mobila incorporeaza in aparatele lor si servicii de apelare prin Internet.

Zvonuri mobile

Reactia Apple la scoaterea pe piata a marcii iPhone se lasa inca asteptata. Compania nu a confirmat, dar nici nu a negat ca ar lucra la un telefon cu acces la Internet, in timp ce specialistii spun ca luna ianuarie va aduce raspunsul mult asteptat. Ei mai cred ca noul gadget va fi o combinatie a caracteristicilor telefonului mobil cu iPod-ul Apple, informeaza BBC News. Chiar daca nu e clar daca noul aparat va permite doar apelarea prin Internet sau va facilita si conectarea la retelele mobile, telefonul cu pricina nu va avea un impact hotaritor asupra competitivei piete de mobile. Pentru aceasta, Apple va trebui sa mai astepte si sa gindeasca o solutie compacta de telefonie, crede analistul Thomas Husson, citat de BBC News. Telefonul Linksys iPhone a aparut sub forma a doua modele, primul la 180 de dolari si al doilea cu 20 de dolari mai mult, pentru ca permite, suplimentar, accesul la liniile de telefonie terestra.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.