Pe data de 15 aprilie a.c., Frederick D. R. soseste din Statele Unite la Bucuresti si, ca orice om de afaceri respectabil, se cazeaza la Intercontinental. Peste doua zile, in dimineata de 17 aprilie, omul de afaceri a plecat din hotel, dar si-a lasat
Pe data de 15 aprilie a.c., Frederick D. R. soseste din Statele Unite la Bucuresti si, ca orice om de afaceri respectabil, se cazeaza la Intercontinental. Peste doua zile, in dimineata de 17 aprilie, omul de afaceri a plecat din hotel, dar si-a lasat laptopul in custodie la serviciul specializat al hotelului Intercontinental. Dupa aproape doua saptamani, pe 30 aprilie, omul de afaceri american a revenit la hotel, de unde a plecat a doua zi dimineata, 1 mai, la aeroportul Otopeni, pentru Statele Unite. I-a lasat prietenei si partenerei sale de afaceri, N.H., tichetul de custodie, iar aceasta a telefonat ca sa afle cum ar putea sa ridice laptopul firmei. Prietena americanului ne-a relatat, cu multe amanunte, situatia de cosmar prin care a trecut in incercarea de a recupera laptopul americanului: "Mi s-a spus ca se poate ridica la orice ora, in orice zi, numai cu un act de identitate, fara procura. Asa ca, alt partener de afaceri de al nostru, cetateanul francez Gerald M., a fost la hotelul Intercontinental Bucuresti sa ridice laptopul. Surpriza: oamenii de la custodie ii spun ca laptopul a fost ridicat! De catre cine? intreaba Gerald. Nu stim!, raspund angajatii. Cum a fost ridicat, ca doar tichetul cu care a fost depus se afla la mine!, spune francezul. Dar nu aveti o evidenta, ceva? incearca, intr-o ultima tentativa de recuperare, omul de afaceri francez. Nu!, raspund angajatii. In aceasta situatie a fost chemat responsabilul, care nici el nu stie ce s-a intamplat si sustine ca nu se pot intampla nereguli si ca daca s-au intamplat, se vor rezolva. Acesta a promis sa anunte cand se va gasi laptopul, caci se va face o ancheta! Care, dupa cum se vede, dupa atata timp cat a trecut de la furt, nici nu a inceput! La a doua vizita in hotelul Intercontinental, Gerald M. a fost insotit de avocatul dumnealui, care nu a reusit sa afle nimic in plus. Doar vorbe goale: se rezolva, va anuntam etc. si o mie de argumente fara rost!", ne-a spus N.H.
Americanul inca spera
In situatia relatata, normal ar fi fost ca amicii pagubitului sa solicite interventia politiei in acest scandal, dar nu au facut-o. Prietena pagubitului american ne-a explicat si de ce nu au apelat la oamenii legii: "Nu am facut-o, pentru ca nu am putut crede ca nu vor avea nici pana in ziua de azi un raspuns! Si cum sa chemi politia intr-un hotel international? E jenant pentru toata lumea! Este un hotel unde se presupune ca toate bunurile pe care le lasi sunt pastrate cu sfintenie pana vine cineva sa le revendice. Ne-au dus cu vorba si cum au trecut mai mult de trei luni de atunci, din punct de vedere al legii, nu se mai poate depune plangere la politie. Nici nu vreau sa ma gandesc ce crede de fapt Frederick D. R., care inca mai spera sa-i fie gasit laptopul cu datele firmei!".


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.