„Interviurile 2+1" reprezinta ultima disputa intre Patriciu si Ringier.

„Evenimentul zilei" a tiparit prima data „Interviurile 2+1", dar jurnalistii care le-au initiat sint, de citeva saptamini, sefi la „Adevarul". Laurentiu Ciocazanu, redactor-sef la „Adevarul", a declarat pentru MEDIAFAX ca ziarul lui Patriciu a inregistrat la OSIM marca „Interviurile 2+1" si solicita companiei Ringier, care detine „Evenimentului zilei", sa nu mai foloseasca aceasta titulatura. El sustine ca marca a aparut la initiativa sa si a lui Ovidiu Nahoi, pe vremea cind lucrau la „Evenimentul zilei", iar Razvan Ionescu, redactorul-sef al ziarului Ringier, ar fi acceptat verbal ca acestia doi sa o foloseasca mai departe. Mai mult, Nahoi si Ciocazanu au purtat deja discutii cu un post de televiziune pentru un talk-show sub aceasta marca. In cazul unui refuz din partea Ringier, Ciocazanu nu stie daca „Adevarul" va da in judecata fostul lui ziar.

Actualitatea nu e o marca

Razvan Ionescu spune, pe de alta parte, ca „Interviurile 2+1" reprezinta un concept „Evenimentul zilei", care va fi continuat ca orice alta rubrica. El a explicat ca nu a inregistrat marca la OSIM pentru ca nu poti inregistra numele rubricilor din ziare. „Cum ar fi sa inregistrez rubrica «Actualitate» sau «Special»?", a precizat redactorul-sef. Intre timp, cele doua ziare folosesc amindoua formula de interviu in trei. Ciocazanu si Nahoi au publicat luni un „2+1" cu Videanu, iar Razvan Ionescu si Ioana Lupea l-au intervievat in acelasi fel pe Dan Voiculescu, in editia de ieri a EVZ. (A.B.)