O estimare clara a incasarilor nete din publicitate atrase de site-urile pentru femei (ši in general) este dificil de realizat, in lipsa unui instrument de lucru comun agreat de industria de internet. Pe de alta parte, estimarile variaza destul de mult de la o regie de vanzari la alta.
De pilda, Val Voicu, managing partner la AdEvolution 2.0 - regie de vanzari infiintata anul acesta ši care gestioneaza spatiile publicitare a site-urilor pentru femei www.eva.ro, www.kudika.ro ši www.suntgravida.ro, printre altele - estimeaza o valoare totala a bugetelor online de publicitate adresate femeilor la aproximativ 150.000 de euro, in 2006.
Eveline Fabritius, managing partner al regiei de vanzari online Splendid Media Interactive spune ca aceasta valoare este de "peste 300.000 de euro". Splendid Media Interactive a fost infiintata in 2006 ši administreaza spatiul publicitar al portalurilor pentru femei www.mami.ro ši www.femeia.ro (acesta din urma urmeaza sa se lanseze saptamana aceasta, potrivit trustului Sanoma Hearst, care il detine).
Managerul de vanzari online de la ARBOmedia, Doru Panaitescu, este cel mai optimist dintre toti ši considera ca aceasta piata a atras in acest an aproximativ 900.000 de euro. ARBOmedia detine in portofoliu site-urile pentru femei www.bolero.ro. www.cosmopolitan.ro ši www.desprecopii.com, printre altele.
Eveline Fabritius estimeaza ca exista aproape 300 de site-uri pentru femei in Romania, pornind de la informatiile furnizate de serviciul de monitorizare a internetului Trafic.ro. Ea spune ca, dintre acestea, se remarca prin audienta cinci dintre ele: www.eva.ro, www.ele.ro, www.kudika.ro, www.121.ro, www.iDieta.ro. Acestea pot atrage din publicitate "intre 15.000 ši 20.000 de euro pe luna, in perioadele cele mai bune", potrivit lui Fabritius.
Voicu de la AdEvolution 2.0 crede ca un site de top atrage lunar, in medie, "undeva la 5.000 de euro pe luna".
Potrivit lui Panaitescu de la ARBOmedia, site-urile pentru femei din Romania se impart in doua categorii: site-uri generaliste (www.eva.ro, www.ele.ro, www.cosmopolitan.ro) ši site-uri de niša (www.desprecopii.com, www.idieta.ro, www.mami.ro, www.stiletto.ro). Printre subiectele principale pe care acestea le abordeaza se numara frumusetea, divertismentul, sexul, viata cotidiana, cariera, moda, tehnologia.