Consumul regulat de produse din soia reduce riscul aparitiei cancerului de san la femei. In cazul barbatilor, cancerul de colon este combatut prin consumul de peste.
Aceste informatii, obtinute in urma unui studiu efectuat de Asociatia Americana de Cercetare a Cancerului, vin sa intareasca ideea privind rolul dietei in impiedicarea aparitiei cancerului. Cercetatorii considera ca aproximativ doua treimi din cazurile de cancer sunt cauzate de fumat, diete si lipsa activitatii fizice. In timpul studiului au fost monitorizate 597 de femei bolnave de cancer, din Asia si America, si 966 de femei sanatoase.
Soia si pestele reduc riscul aparitiei cancerului
Consumul regulat de produse din soia reduce riscul aparitiei cancerului de san la femei. In cazul barbatilor, cancerul de colon este combatut prin consumul de peste.
Aceste informatii, obtinute in urma unui studiu efectuat de Asociatia Americana
Aceste informatii, obtinute in urma unui studiu efectuat de Asociatia Americana
Sursa: Adevarul
Adevarul - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Soia si pestele reduc riscul aparitiei cancerului":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
