Pe linga numele sau si cel al BitDefender, deja consacrate pe piata IT, grupul a impartit echipele ramase in alte trei companii, pe domenii de activitate.

Dupa ce a lansat brandurile BitDefender si Intuitext (servicii de eLearning), Softwin a anuntat ieri ca a reunit, din aceasta luna, departamentele sale de consultanta IT pe procese de business si solutii software sub brandul Ascenta. Tot din aceasta luna, divizia CRM din cadrul Softwin, care asigura servicii de administrare a relatiilor cu clientii pentru companii din Europa, isi va continua activitatea sub brandul Paxato.

Conform companiei, Ascenta inglobeaza peste 100 de specialisti si estimeaza pina la sfirsitul anului viitor o cota intre 10 si 15% din piata totala de software si servicii, pe citeva dintre verticalele-tinta, asociata cu un ritm de crestere dublu fata de cel al pietei.

Tinta: Top 500

„Ca si cota de piata, sintem - pe domeniul in care actionam - unul dintre primii doi furnizori in zona serviciilor financiare. Sintem pionieri in proiecte de e-Guvernare si oferim o paleta completa de solutii pentru provocarile administratiei publice. Alte verticale pe care le atacam cu solutii generale, de tip CRM, BI, data warehouse, ERP, portal middleware, sint cele de distributie si retail, telecomunicatii, productie si utilitati", a declarat Horatiu Berdila, director comercial Ascenta.

Florin Talpes, presedintele Softwin, a precizat ca tinta Ascenta sint primele 500 de companii din Romania si din tarile Europei Centrale si de Est.

„Am inceput cu piata vestica, timp de 8 ani dupa 1990 am dezvoltat aplicatii personalizate exclusiv pentru clienti din tarile dezvoltate ale Europei. Dupa 2000, a avut loc o mutare a centrului de greutate in Romania a activitatii departamentelor de consultanta IT si solutii integrate de business, o data cu dezvoltarea pietei locale si dorim sa raminem asa", a spus Florin Talpes.