Cele mai importante obstacole pentru dezvoltarea acestui domeniu sunt mentalitatea posesorilor de card, care au inca retineri in utilizarea acestei metode de tranzactionare, dar si cele tinand de infrastructura, cum ar fi numarul de utilizatori de internet. Exista neajunsuri si la nivelul prezentei pe internet a ofertelor turistice. Petre Dordea, Manager General InfoTravelRomania, este de parere ca aproximativ 50% din ofertele romanesti au si o promovare pe internet. Madalin Matica, directorul DotCommerce, ne-a prezentat un vector de crestere al tranzactiilor prin card bancar din domeniul turistic, operate de compania pe care o reprezinta, de 108%-110% comparativ cu anul trecut. In 2006 s-au platit astfel 800.000 $ pentru servicii turistice. Carmen Sebe, CEO la ePayment, ne-a declarat ca prin solutia ePayment sunt operate circa 1.500 de tranzactii lunare pentru servicii din turism, platile online din acest sector reprezentand 32% din numarul total de operatiuni.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro