Inaintea campaniei din 2004, dl Nastase si-l luase „consultant artistic" pe Mugur Mihaescu sperind ca notorietatea de care se bucura Leana lu’ Pirtag il va propulsa automat la nivelul de rating al „Vacantei Mari". Nu cred sa fi facut cineva vreo evaluare cit de cit stiintifica a acestei grefe de imagine, dar, pe atunci, in anumite medii, operatia a parut un fel de transplat al unui posterior de maimuta hazlie pe un trup de mamut arogant. Zilele trecute, constient de faptul ca imaginea sa de justitiar imaculat cu ochelari de Elvis se afla intr-o stare avansata de descompunere, Vadim Tudor a incheiat cu dna Oana Zavoranu un contract de promovare reciproca. Clauzele stipuleaza probabil ca dinsa sa-i faca publicitate tribunului in rindul tineretului debusolat si pauper, care-si mai alinta frustrarea sociala cu telenovele si povesti de amor latino, in timp ce dinsul va avea grija sa-i procure un fotoliu de parlamentar, in caz ca le iese biznisul. Tehnic vorbind, din punctul de vedere al unui populist gures, cinic de serviciu al nationalismului si histrionic nestapinit, Vadim a facut un calcul de imagine pragmatic in conditiile in care culoarul sau traditional incepuse sa fie destul de strimt din cauza lui Giorgi B. Si-n lipsa de fotbalisti sau macar de bani pentru pomana, tribunul a angajat-o pe Oana. In plus, dna Zavoranu pare sa corespunda standardelor viziunii politice peremiste a miinilor in sold si a amenintarilor cu puscaria, iadul, cimitirul etc. Asadar, e posibil ca tehnologia asta gregara de PR sa tina si, bagind-o pe Oana in zidul subred al PRM, mesterul Vadim sa mai stea un sezon pe santierul national-populismului desantat.