La ultima rectificare bugetara, Ministerul Economiei si Comertului (MEC) a primit de zece ori mai multi bani pentru imagine si publicitate la Compania Nationala a Huilei (CNH) Petrosani, informeaza MEDIAFAX. Daniel Surulescu, directorul general al CNH Petrosani, sustine ca de la 12.000 RON, cit era bugetul initial de publicitate si de imagine, compania are acum 120.000 RON. Acesti bani trebuie cheltuiti pina la sfirsitul anului.

Suma i-a surprins pe sefii minerilor, care spun ca nu se asteptau la o asa „lovitura de imagine", cu atit mai mult cu cit, pentru majorarea salariilor, reprezentantii MEC nu au alocat nici un leu. „Nu am solicitat majorarea bugetului. Noua ordonanta privind organizarea licitatiilor obliga la cheltuieli de publicitate mai mari", a spus Surulescu. Acesta a mai afirmat ca, in primele zece luni, CHN a cheltuit 12.374 RON pentru imagine si este convins ca fondurile nu vor fi utilizate.