Dupa ce Ministerul Educatiei a respins distribuirea fluturasilor sai in scoli, seful ANAF mai incearca o data si spune ca va plati personal fiecare pliant nedistribuit.

ANAF a propus o noua varianta de distribuire a pliantelor in cadrul campaniei de educatie fiscala. Unitatile teritoriale ANAF le vor distri-bui la inspectorate, care le vor da dirigintilor, acestia oferindu-le parintilor, care vor decide daca este bine sau nu sa le dea copiilor, a declarat presedintele institutiei, Sebastian Bodu.

„Credem ca girul parintilor va fi de natura sa-i linisteasca pe cei care considera ca limbajul accesibil si direct, diferit de cel folosit in manualele scolare, dauneaza educatiei si culturii elevilor de liceu.

De asemenea, vom propune Ministerului Educatiei si Cercetarii un program de educatie fiscala care sa fie inclus in programa scolara", a afirmat Bodu.

Hardau nu comenteaza

Ministrul Educatiei, Mihail Hardau, a refuzat distribuirea in scoli a pliantelor care vizau campania de educatie fiscala a elevilor „S-o facem legal!", apartinind ANAF, dupa ce mai multe asociatii au criticat „limbajul vulgar" utilizat in brosuri.

Ministrul Hardau a refuzat sa comenteze declaratiile lui Bodu, afirmind ca ministerul si-a facut publica pozitia si ca acesta este un subiect care nu merita comentarii.

Seful ANAF plateste

Sebastian Bodu ne-a declarat ca, in situatia in care si noua varianta propusa va fi respinsa de catre Hardau, „probabil ca pliantele vor fi distribuite de catre unitatile teritoriale ANAF".

„Campania nu a costat nimic. Tiparirea afiselor si pliantelor a costat circa 9.000 de euro, insa nu sint bani publici, ci ai Imprimeriei, care se autofinanteaza. Daca ramine un singur pliant nedistribuit, il voi plati eu personal Imprimeriei", ne-a declarat Bodu. Au fost tiparite 700.000 de pliante si circa 7.500 de afise.

De ce n-ar prinde „Cele mai triste campanii sint cele in care incerci sa pari bautor de bere, dar nu esti, sau sa te dai cool, dar tu de fapt esti un soarece de biblioteca. Iar mie asa imi suna aceasta campanie. La prima vedere, tinerii folosesc un astfel de limbaj, dar asta nu dovedeste ca cei de la ANAF inteleg modul de gindire, de comportament al acestor tineri", este de parere Cristian Muntean, Executive Creative Director la agentia de publicitate TBWA.