Vineri seara, al treilea concert de muzica de camera din Festivalul SoNoRo s-a lasat cu multe aplauze in clubul Embryo.

Razvan Popovici, director artistic al Festivalului SoNoRo, si-a propus sa creeze un itinerar muzical special in geografia bucuresteana, concertind in Palatul Cotroceni, Muzeul National de Arta, clubul Embryo si Ateneul Roman.

Violistul roman si pianistul ucrainean Konstantin Lifchitz, impreuna cu violonistii Alexander Sitkovetsky si Corinne Chapelle si cu violoncelistii Adrian Brendel si Bernard Naoki Hedenborg, au facut un spectacol memorabil, pe piese clasice de Mozart si Brahms, dar si pe ritmurile contemporane ale argentinianului Piazzolla sau ale letonului Vasks.

„Am stat linga niste profesionisti"

Dupa fiecare piesa clasica, publicul s-a putut delecta cu intermezzi create live de DJ Electric Brother si DJ Vlaicu Golcea. Pentru Electric Brother, aceasta experienta a fost extraordinara. „Acum trei luni am vorbit cu Razvan si ne-a povestit ca vrea sa aduca muzica clasica intr-un loc atipic, iar noua ideea lui ni s-a parut foarte interesanta", ne-a declarat Electric Brother, adaugind: „Am vazut destule experimente de genul asta, in spatii alternative, insa de obicei ramine o senzatie de stinghereala. Dar tinerii muzicieni de la SoNoRo sint la un nivel profesional incredibil, aratau la fel de in elementul lor in Embryo ca si pe o scena traditionala".

Un program de VJ in premiera

Un alt punct de atractie inedit al concertului a fost partea de VJ-ing, asigurata de Casa Gontz. Proiectiile dinamice au trezit curiozitatea tinerilor din Embryo: Gontz a folosit, in premiera, un program care prelua semnalul de la camera video si inlocuia formele cu particule luminoase. Cei care n-au stiut ce reprezentau proiectiile pot afla ca exista o dansatoare, intr-o incapere din spatele ringului, ale carei miscari erau redate de programul folosit de Gontz prin acel contur feminin pulverizat pe peretii din Embryo.