Reclama pentru piesele de schimb originale a pus pe jar micii producatori care confectioneaza componente certificate.

Reprezentantii Patronatului Importatorilor si Producatorilor de Piese Auto din Romania (PCPAR) au acuzat Automobile Dacia ca incearca sa induca in eroare cumparatorii printr-o campanie publicitara agresiva. „Pe posturile de televiziune a fost difuzat un spot publicitar care inducea consumatorului ideea ca doar piesele de schimb comercializate cu logoul fabricii de la Pitesti ar fi vindute legal, desi exista mai multi producatori autorizati care confectioneaza componente certificate", a declarat presedintele PCPAR, Ion Glisca. El a precizat ca peste 520 de producatori si importatori de piese auto autorizati au semnat o scrisoare pe care o vor transmite Consiliului Concurentei pentru a initia o investigatie. In replica, oficialii Dacia spun ca reclama respectiva nu este ostila celorlalti producatori. „Mesajul acestui spot este «feriti-va de contrafaceri, Dacia garanteaza pentru calitatea pieselor sale». Deci Dacia nu poate fi acuzata de inducere in eroare a clientilor. Faptul ca acest spot este considerat agresiv, ca prejudiciaza interesele micilor producatori si importatori este un argument ce nu poate fi acceptat in masura in care in nici o secventa a acestui spot nu se face referire la aceste categorii profesionale", a declarat Sorin Ticlette, director al Departamentului piese si service Dacia.