Mi-a cazut in mina zilele trecute un sondaj din care reiesea ca Prima TV a crescut in audienta si una dintre emisiunile care au facut ratingul mare a fost „Tradati in dragoste". Cu putin timp in urma, „Cronica Circotasilor" aratase cum unul dintre eroii unei chelfaneli conjugale se dovedise a fi un aplaudac obisnuit, angajat cu ziua. Dovezi incontestabile erau secventele surprinse in timp ce bietul actoras necalificat facea figuratie pe la alte emisiuni. Care va sa zica, un amarit fusese angajat in rolul de sot inselat care trebuia sa-si surprinda nevasta si s-o paruiasca putin spre deliciul stimatilor telespectatori. Asadar, dupa ce a devenit evident ca scenele dramatice moderate de Ernest sint de fapt niste facaturi ordinare, publicul nu s-a aratat deloc deranjat. Curba ratingului arata ca publicul nu e interesat de veridicitatea povestilor, ci de intensitatea violentei lor. Daca adevaratul sot al unei doamne ii da o palma, nu prea se uita lumea. Daca in schimb un fals sot o omoara in bataie pe o falsa nevasta si-i arunca ciorba in ochi, ei bine, asta e deja prilej de incintare si ingrosare a audientei. Prin urmare, se pare ca adevarul, civilizatia dialogului si atitudinea pasnica in privinta semenilor sint cele mai putin propice modalitati de crestere a audientei tv. Din pacate, nici telespectatorii, nici producatorii de emisiuni n-au suficienta onestitate sa faca o revolutie singeroasa, sa-i hacuiasca pe cei de la CNA si sa-si impuna opiniile: un super show-concurs intre soti si sotii, in care cel care-si injura, bate si tortureaza cel mai bine partenerul de viata sa cistige o drujba si un loc in fata la moastele Sf. Dumitru de anul viitor.