Razboiul dintre Averea si Libertatea continua. Un nou pas a fost facut saptamana aceasta, cand tabloidul lui Patriciu si-a schimbat grafica. Scopul este acela de a semana pana la confuzie cu tabloidul Libertatea.

Astfel, noua marca se raporteaza la mai vechiul si mai cunoscutul brand, asteptand momentul in care Libertatea va lipsi de pe taraba, iar vanzatorul de ziare va pune, legitim, intrebarea: ""Dar de ce nu luati Averea? Este la fel"". In acest moment, Averea pregateste si un ghid tv, evident foarte asemanator cu cel de vineri al ziarului Libertatea. In aceste saptamani, spun surse din interiorul celor doua ziare, a continuat meciul redactorilor. Oferte de genul ""Cat iti da dincolo? Noi dam cu un milion mai mult"" au continuat. Se pare ca in acest moment se urmareste ""agatarea"" cu orice pret a tuturor redactorilor care ar putea ""pleca la concurenta"", numai in ideea de a nu fi luati de catre ceilalti. Ca va urma, in mod logic, o mare dezumflare (a se citi concedieri) - nimeni nu mai are nici o indoiala.

CONFLICT. Un meci asemanator a mai avut loc si intre Gandul si Adevarul. Va mai aduceti aminte de factorii postali care primeau bonusuri daca faceau un abonament la Gandul in detrimentul Adevarului? Ne putem astepta oricand la o ""schema asemanatoare""... Intre timp, in ciuda eforturilor ambelor parti, tirajele celor doua tabloide nu au suferit caderi sau urcari spectaculoase.