Campania derulata intens in ultimele saptamani isi propune sa promoveze imaginea Sibiului atat in tara, cat si in afara. "Sibiul, sau Hermannstadt, este pana acum primul si singurul oras votat Capitala Culturala Europeana, fara sa fie situat intr-o tara membra UE. (...) Sibiul se prezinta ca un oras inovator, fiind insa constient de propriul trecut", a completat Kastner, folosind Sibiul - CCE 2007 drept exemplu si argument pentru apartenenta Romaniei la familia europeana, in sedinta plenara pentru ratificarea tratatului de aderare a tarii noastre la UE. Beneficiul imens pe care promovarea Sibiului il aduce Romaniei, in acest context, consta in primul rand in deschiderea Europei catre cultura romana, cu accente pe multiculturalitea ce caracterizeaza orasul. Sub acest concept, "City of Culture, City of Cultures - Oras al culturii, Oras al culturilor", se desfasoara de altfel intreaga campanie de promovare desfasurata de Gav Scholz&Friends.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro