Publicitatea pe mijloacele de transport in comun rotunjeste bugetul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), incasarile pe 2005 si in primul semestru al acestui an depasind 6,5 milioane de lei. Gheorghe Aron, directorul general al regiei, a pre
Publicitatea pe mijloacele de transport in comun rotunjeste bugetul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), incasarile pe 2005 si in primul semestru al acestui an depasind 6,5 milioane de lei. Gheorghe Aron, directorul general al regiei, a precizat ca modelele mai vechi de autobuze, aflate in exploatare de mai multi ani, sunt mai putin cautate pentru publicitate. Liniile centrale si din partea de nord a orasului sunt printre preferintele firmelor care isi fac reclama pe mijloacele de transport in comun. RATB este asociata cu o firma de publicitate pe mijloacele de transport in comun, care incheie contractele cu orice client direct sau agentie interesata. Tarifele practicate sunt intre 100 si 1000 de euro pe vehicul, timp de o luna, in functie de grafica si de marimea reclamei. RATB are in prezent in parcul propriu 930 de autobuze, 370 de tramvaie si 222 de troleibuze.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.