Peste jumatate dintre taxiurile care bat strazile Damascului sunt fabricate in Romania. ""Inseamna ca oamenii aia nu ne prea au la inima!"", comenta, ironic, un prieten caruia i-am spus cum sta treaba cu transportul prin capitala siriana. Ei bin

Peste jumatate dintre taxiurile care bat strazile Damascului sunt fabricate in Romania. ""Inseamna ca oamenii aia nu ne prea au la inima!"", comenta, ironic, un prieten caruia i-am spus cum sta treaba cu transportul prin capitala siriana.

Ei bine, nu. Ei sunt multumiti de Daciile noastre. Le folosesc pe toate, de la SuperNova la Solenza, ba chiar si Logan-uri, pe bulevardele superaglomerate sau pe strazile laturalnice ale Damascului, capitala arhiplina la orice ora din zi, dar si in provincie. Am zarit chiar si cateva Cielo si Matiz, ceea ce m-a facut sa ma simt ""acasa"" macar la capitolul transport.

Isi permit sa le exploateze din plin, pentru ca plimbarile cu taxiul in Siria nu sunt deloc costisitoare, data fiind subventionarea carburantilor. Ceea ce la Bucuresti la o ora de maxima aglomeratie ar costa 10 RON, in Damasc nu depaseste 1 USD, cu tot cu ciubuc.

INCREDIBIL. Ba, la o adica, am putea fi mandri de masinile noastre. Daca ati crezut ca reclama Peugeot-ului creat cu ciocanul de indianul nevoias, dar ambitios, nu are echivalent in realitate, va inselati. In Siria am descoperit ca viata bate publicitatea, iar masina cu trei roti exista si circula nestingherita! In plus, intr-o armonie perfecta, masini darapanate, dar cu motoare noi si claxoane dintre cele mai puternice isi fac loc voiniceste printre elegante si sclipitoare autoturisme occidentale, achizitionate in numar din ce in ce mai mare, in ciuda taxelor destul de piperate.

SURPRINS. Opa, ne fotografiaza doamna si aparem in ziar!


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.