Persoanele care calatoresc cu taxiul in Capitala vor plati cel mult 3,5 lei pe kilometru, aceste tarife urmand sa fie practicate numai daca mijlocul de transport indeplineste anumite exigente, a afirmat, ieri, primarul general Adriean Videanu, el anu
Persoanele care calatoresc cu taxiul in Capitala vor plati cel mult 3,5 lei pe kilometru, aceste tarife urmand sa fie practicate numai daca mijlocul de transport indeplineste anumite exigente, a afirmat, ieri, primarul general Adriean Videanu, el anuntand noi reguli pentru serviciul de taximetrie. Primarul general s-a intalnit cu reprezentantii taximetristilor, pe care i-a anuntat asupra intentiilor municipale. "Se resimte o lipsa de coerenta in activitatea de taxi la nivelul Bucurestiului. Sunt nereguli in aceasta activitate, in sensul ca se tranzactioneaza autorizatii si licente, se practica tarife nejustificat de mari. Este clar ca trebuie sa intervenim in activitatea de taxi din Bucuresti. (...) Am considerat important ca, impreuna cu structurile profesionale, sa luam cele mai bune decizii care sa reglementeze aceasta activitate", a precizat Videanu. Potrivit edilului Capitalei, in cadrul discutiilor cu reprezentantii taximetristilor, municipalitatea a impus doua conditii care "nu pot fi negociate". "Un serviciu civilizat, confortabil, cu tarife plafonate si fara <<pirati>>. Cam asa va arata serviciul de taxi din Bucuresti. (...) Avem in vedere realizarea unui studiu de piata, pentru a culege informatiile necesare elaborarii unor noi reguli in taximetria bucuresteana. Vom cerceta inclusiv regulamentele din domeniu, aplicate in orase europene", a spus, potrivit Mediafax, Videanu. In discutiile purtate la sediul municipal, municipalitatea si taximetristii au mai cazut de acord asupra realizarii unui studiu de piata asupra necesarului de taximetre la nivelul Capitalei, precum si promovarea unui proiect de hotarare de Consiliu General, care sa stabileasca tarifele minime si maxime pentru acest tip de transport. Tarifele maxime vor putea fi practicate insa numai de catre acele firme, sau taximetristi independenti, ale caror mijloace de transport corespund unor exigente impuse de autoritati: masini moderne, dotate cu air-bag, aer conditionat ori alte facilitati. "Tarife de lux, la masini de lux. Acesta va fi principiul, nu ca acum, cand se percep tarife de limuzina, insa conditiile sunt, sa spunem, derizorii", a explicat Videanu. (M.S.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.