Campania Jurnalului National ""Descoperirea Romaniei"" a primit aseara premiul ""Marci legendare romanesti"", decernat de revista Saptamana Financiara.

""Romania e o cauza aproape pierduta, iar mie imi plac cauzele aproape pierdute. Cred si ma lupt pana la capat pentru Romania"", a spus Marius Tuca, directorul Jurnalului National.

Revista Saptamana Financiara a lansat ieri-seara, la Ateneul Roman, catalogul ""Marci romanesti de succes"" in prezenta premierului Calin Popescu Tariceanu, a lui Dan Voiculescu, decan al Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania, a ministrului Economiei, Codrut Seres, precum si a numerosi oameni de cultura, din domeniul sportului si al afacerilor. Invitatul-surpriza al serii a fost Ramon Calderon, presedintele clubului Real Madrid.

Citeste si:

""In urma cu ani am cunoscut doi oameni care, in timp ce semenii lor alergau dupa profit, au inteles ca e important sa contribuie la crearea unui brand. Acestia sunt Gabriela Vranceanu Firea si Mihai Craiu, doua persoane care au reusit sa ajunga branduri"", a spus Dan Voiculescu.

DISTINCTII. Marcile care au primit diplome sunt Institutul ""Ana Aslan"", Academia de Stiinte Economice, Institutul Bancar Roman, SIVECO, Softwin, Regatta Imobiliare. Au fost premiate si Marcile legendare romanesti, personalitati din domeniul culturii, sportului, presei: pianistul Dan Grigore, Johnny Raducanu, Nadia Comaneci. Marius Tuca i-a premiat pe Mariana Bitang si Octavian Bellu, primarul Adriean Videanu, pe Ilie Nastase, iar Ovidiu Ioanitoaia l-a premiat pe Gheorghe Hagi. Alte distinctii au primit scriitorul Octavian Paler si actorul Florin Piersic.