Cercetarea realizata anul acesta in randul managerilor si al oamenilor de afaceri a concluzionat ca acestia apreciaza drept cele mai de succes marci romanesti urmatoarele: Altex, Arctic, Cris-Tim, Dacia/Logan, European Drinks/Frutti Fresh, Murfatlar, La Dorna, Petrom, Rompetrol, Romtelecom.
PIATA. Interesant de mentionat este faptul ca ""satisfactia clientilor"" este considerata de respondenti un criteriu care defineste o marca de succes doar in proportie de 4%. Dovada ca orientarea spre client nu este inca in Romania un principiu asumat de catre jucatorii din mediul economic. Un alt fapt interesant este viziunea managerilor asupra problemelor economice din Romania, acestia identificand coruptia drept principala problema.
""Zece pentru Romania"" este un proiect initiat de Realitatea TV si bazat pe o cercetare sociologica realizata de patru institute de sondare a opiniei publice (INSOMAR, IMAS, TNS-CSOP, CURS) si isi propune identificarea si recunoasterea la nivel national a celor mai valoroase personalitati ale momentului - elitele societatii anului 2006. (S.S.E.)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro