Ieri, in cadrul emisiunii ""Zece pentru Romania"" (Realitatea TV, ora 16:30) au fost dezbatute marcile romanesti. Cercetarea realizata anul acesta in randul managerilor si al oamenilor de afaceri a concluzionat ca acestia apreciaza drept cele ma
Ieri, in cadrul emisiunii ""Zece pentru Romania"" (Realitatea TV, ora 16:30) au fost dezbatute marcile romanesti.

Cercetarea realizata anul acesta in randul managerilor si al oamenilor de afaceri a concluzionat ca acestia apreciaza drept cele mai de succes marci romanesti urmatoarele: Altex, Arctic, Cris-Tim, Dacia/Logan, European Drinks/Frutti Fresh, Murfatlar, La Dorna, Petrom, Rompetrol, Romtelecom.
PIATA. Interesant de mentionat este faptul ca ""satisfactia clientilor"" este considerata de respondenti un criteriu care defineste o marca de succes doar in proportie de 4%. Dovada ca orientarea spre client nu este inca in Romania un principiu asumat de catre jucatorii din mediul economic. Un alt fapt interesant este viziunea managerilor asupra problemelor economice din Romania, acestia identificand coruptia drept principala problema.
""Zece pentru Romania"" este un proiect initiat de Realitatea TV si bazat pe o cercetare sociologica realizata de patru institute de sondare a opiniei publice (INSOMAR, IMAS, TNS-CSOP, CURS) si isi propune identificarea si recunoasterea la nivel national a celor mai valoroase personalitati ale momentului - elitele societatii anului 2006. (S.S.E.)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.