Gama Logan este atuul pe care se bazeaza grupul Renault pentru reusita planului ""Contract 2009"". Potrivit planului prezentat la inceputul acestui an de presedintele Renault - Nissan, vanzarile grupului trebuie sa creasca in 2009 cu 800.000 d
Gama Logan este atuul pe care se bazeaza grupul Renault pentru reusita planului ""Contract 2009"".


Potrivit planului prezentat la inceputul acestui an de presedintele Renault - Nissan, vanzarile grupului trebuie sa creasca in 2009 cu 800.000 de unitati peste cifra inregistrata in 2005, de 2,53 milioane de masini vandute. Pentru a atinge acest obiectiv, Renault mizeaza pe imbunatatirile si variantele noi ale Logan. Dupa versiunea break si varianta pick-up care urmeaza sa apara anul viitor, producatorul ia in calcul si realizarea unei variante crossover.
TATONARI. Renault analizeaza si posibilitatea comercializarii pe piata europeana a versiunii Logan hatchback, varianta destinata initial numai pietelor din America de Sud. Succesul gamei Dacia va fi decisiv pentru Renault, deoarece reprezentantii grupului preconizeaza ca Logan va avea ponderea majoritara in cresterea vanzarilor prevazuta prin planul ""Renault Contract 2009"".


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.