Producatorii de aeronave si operatorii de curse aeriene au la dispozitie o noua tehnologie care asigura pilotilor o mai buna vizibilitate in conditii de aterizare. Cu o baza de date digitala, informatii prin GPS, software 3D, zborurile pot deveni mai

Producatorii de aeronave si operatorii de curse aeriene au la dispozitie o noua tehnologie care asigura pilotilor o mai buna vizibilitate in conditii de aterizare. Cu o baza de date digitala, informatii prin GPS, software 3D, zborurile pot deveni mai linistitoare pentru pasagerii care inca se tem.

Pentru orice pilot de avion, procedurile de aterizare in conditii atmosferice dificile, pe timp de noapte sau intr-o zona de relief ""cu probleme"" reprezinta in continuare un proces de maxima tensiune. Dupa mai multi ani de cercetare, investitii de milioane de dolari si acumularea unei uriase baze de date digitala, compania americana Honeywell a dezvoltat un sistem de monitorizare la bord care asigura pilotilor mai multa siguranta in timpul procedurilor de aterizare. Prin Integrated Primary Flight Display (IPFD), pilotul are pe monitor imagini 3D, ""inspirate"" parca din jocuri video de ultima generatie, cu toate detaliile tehnice necesare.

ORAR. Conditiile de vizibilitate raman neschimbate


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.