Revista condusa fara prea mare succes de Costi Rogozanu nu a reusit sa convinga nici dupa transformarea dintr-un ghid tv intr-un bilunar glossy. Confom BRAT, in luna iunie tirajul pe numar nu depasea 25.000 de exemplare, din care se vindeau in jur de 8.000, dupa ce cu un an mai devreme vanzarile se apropiau de 50.000 ex./numar. Inchiderea revistei intervine la trei zile de la plecarea din trust a lui Dragos Stanca, plecare petrecuta in mod abrupt in urma unei discutii aprinse cu
boss-ul Pro si dupa alte trei ""evadari"" din Pro: Mihnea Vasiliu, Sorel Radu si Mirela Dragnea - toti directori in Publimedia International SA. Adrian Sarbu face o demonstratie de forta si strange robinetul. Cine urmeaza? Zvonurile au inceput deja sa circule... (Sebastian S. Eduard)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro