Despre nuntile kitsch s-ar putea spune cate ceva. Ca exista, de exemplu. Exista si la oras, exista si la tara (acestea sunt scuzabile din multe puncte de vedere). La oras, oamenii au de unde (si ce) alege, la tara, accesul e limitat. La fel si resursele financiare.

O nunta poate primi eticheta de kitsch de la o simpla aruncare a privirii. Nunta este inundata in baloane si balonase multicolore, aurii, argintii, roz, mov, gri, rosii, mari, mici, in forma de inimioara, cu puzderia de confetti in interior, inscriptionate pe dinafara, cu aer sau cu heliu pe dinauntru, prinse in arcada deasupra usii, deasupra mesei mirilor, sub masa lor, pe langa masa lor, pe masa lor, legate de spatarele scaunelor, in ghivece, langa tort etc. Si pentru toate aceste aranjamente, de cele mai multe ori recomandate de ""experti"" ai serviciului cu pricina, parintii mirilor platesc bani grei. Odata (acum s-ar putea sa mai fie obiceiul asta pe la tara), invitatilor la nunta le erau infipte-n piept floricele din plastic, garnisite, dupa caz, cu putin tul. Mandria fiecarui nuntas. Nu scapa nimeni neintepat, neinflorat. ""Dumneavoastra ati primit floricica? Unde-i fetita cu floricicile?
V-a dat floricica? Aveti floricica?"" Daaaaaaa! Avea toata lumea. Fara exceptie. Poate ca se mai practica treaba asta, dar mai rar, mai cu bun-simt.

NO NAME. Vestimentatiile celor care participa la o nunta sunt, de asemenea, prilej de a-ti desfata ochiul sau enerva retina. ""Kitschul vestimentar la nunti a inceput sa se rareasca, pentru ca lumea este din ce in ce mai atenta cu tinutele pe care le imbraca. Cu toate astea, se mai intampla sa fie prezent kitschul, si asta pentru ca lumea se multumeste sa cumpere din comert ce gaseste: materiale extrem de ieftine, modele depasite. Este adevarat, sunt foarte multi oameni carora bugetul nu le permite excese, dar care se orienteaza spre magazine de specialitate, in care pot gasi si lucruri kitsch, dar si lucruri care sa le stea bine. Sunt magazine «no name», dar in care gasesti haine bine croite... Nu este atat de important brandul, pentru ca etichetele nu le purtam pe dinafara"", crede creatorul de moda Catalin Botezatu. ""Pot comenta tinutele unor oameni cu bani, care au posibilitatea sa-si cumpere, sa aleaga ceva de calitate. Ei nu au nici o scuza. Dar cum as putea sa comentez pe cineva care nu castiga mai mult de patru milioane?"" In ceea ce priveste atmosfera kitsch de la nunti, Botezatu o catalogheaza astfel in momentul in care ingredientele sunt: ""Manele, baloane, tot felul de sarbe... Daca ne referim la mediul rural, e absolut ok. Acolo, decoratiunile interioare nu pot fi decat acestea. Daca ne referim la Bucuresti, datele problemei se schimba. Este aproape incredibil si nepermis sa vezi doamne imbracate in Armani sau Versace topaind la hore sau la manele..."".

INIMA DE LEU. Se spune ca obiceiul de a coase la pieptul mirelui bani este foarte vechi. Mai vechi ca Banca Nationala