Asa cum parintilor le trebuie cateva zile bune sa-si reintre in ritm dupa concediu, copiii au nevoie de o perioada de ""recuperare"", cand se intorc la scoala. Ganditi-va ca va intoarceti la serviciu dupa trei luni de concediu in livada bunicilor
Asa cum parintilor le trebuie cateva zile bune sa-si reintre in ritm dupa concediu, copiii au nevoie de o perioada de ""recuperare"", cand se intorc la scoala. Ganditi-va ca va intoarceti la serviciu dupa trei luni de concediu in livada bunicilor. Logic ca pustii nu au nici un chef sa puna burta pe carte si sa duca pana la capat interminabilele lectii de recapitulare de la inceputul anului scolar. Din acest motiv se fac si lectiile de recapitulare a cunostintelor, numai ca este atat de multa materie incat e aproape imposibil pentru profesori sa le transforme intr-o experienta placuta. INTERACTIV. Ei bine, exista cateva solutii prin care lectiile de recapitulare se pot transforma intr-o experienta interactiva. La fel de bine cum se poate invata in joaca si la fel de usor cum jocurile pe calculator pot deveni cel mai bun aliat al scolii. Jocurile educationale nu sunt o noutate, iar imbinarea dintre acestea si software-ul educational poate face elevii sa invete cu placere chiar si dupa ce s-a terminat vacanta. Din acest motiv, programele software educationale au devenit o prezenta obisnuita pe listele de cumparaturi de inceput de an scolar. Se gasesc in marile lanturi de magazine, iar numarul parintilor care le achizitioneaza creste de la an la an. Evident, copiii nu pot fi decat incantati de un program la fel de interactiv ca un joc de calculator, mai ales pentru ca vor lua o nota mai mare dupa cateva ore de ""joaca"" pe zi. ALEGERE. Profesorii le recomanda parintilor achizitionarea acelor produse care respecta programa scolara si sunt create conform ultimelor modele psiho-pedagogice. Cele mai bine vandute sunt lectiile interactive de biologie, chimie, geografie sau fizica, produsele pentru studiul matematicii si al limbilor straine. In Romania, lider pe aceasta piata este INTUITEXT, divizia de software educational a Softwin, companie romaneasca ce ofera in prezent nu mai putin de 11 titluri diferite, care acopera 5 materii. Cheia o constituie colaborarea cu cei mai buni profesori si folosirea ultimelor tehnologii informatice pentru a crea produse de o eficienta deosebita. LECTII. De curand, compania a lansat seria numita Geometrie: intre joc si nota 10, in care copiii descopera notiunile de baza din geometrie, fiind insotiti chiar de Euclid, cel mai mare profesor de matematica al tuturor timpurilor. Prin cateva tehnologii folosite in premiera pe plan mondial, copiii sunt ghidati pas cu pas intr-o aventura a cunoasterii, produsul adaptandu-se ritmului propriu al fiecarui elev si corectandu-l acolo unde greseste. Secretul lui Euclid si Provocarea Faraonului sunt primele produse care acopera integral capitole din programa scolara si pot fi folosite si la invatare si la testare sau recapitulare. Seria va fi continuata de un nou produs, La voia zeilor, care abordeaza notiuni mai avansate de geometrie, predate in clasa a VII-a. INTUITEXT a semnat un parteneriat cu Flanco, prin care editia electronica a Gazetei Matematice, lectiile interactive de Fizica, Chimie, Biologie si Geografie, precum si pachetul ""Geometrie: intre joc si nota 10"" sa poata fi achizitionate in rate.
www.intuitext.ro


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.