Cum este oare sa ai fonduri nelimitate pentru cheltuieli, de fiecare data cand ai chef sa faci asta? Oare persoana respectiva ar face cumparaturi pana la epuizare sau ar face numeroase acte de caritate?
Cu aceste dileme "se lupta" in
Cu aceste dileme "se lupta" in fiecare zi tanara Yuki Oshima-Wilpon, care are 25 de ani si care este mostenitoarea unei averi de miliarde de dolari. Yuki locuieste intr-o vila de cinci etaje, cu cinci dormitoare, chiar in apropierea magazinului Harrods. Ea este casatorita cu Bruce, de 27 de ani, care este muzician si compozitor si al carui tata a facut la randul sau si milioane de dolari din afaceri imobiliare la New York.
Pentru a afla amanunte despre cum poate fi viata unei astfel de tinere, presa britanica i-a cerut sa tina, timp de cateva zile, un jurnal real.
Luni
11.50
"Una dintre garzile mele de corp, Richie, ciocane la usa dormitorului meu sa ma trezeasca si, desi nu am iesit nicaieri azi-noapte, e totusi prea devreme pentru mine. In mod normal ma trezesc pe la 14.00 mai ales daca am petrecut cu o noapte inainte. Ma doare piciorul stang foarte tare pentru ca am cazut pe scari la Boujis (clubul preferat al printilor William si Harry). Ma doare de mor plus ca asta inseamna ca nu pot sa-mi port noii mei pantofi Stella McCartney, care costa o mie de dolari.
13.00
Ma pregatesc sa ma duc la un Camin de Copii "Chase" din Surrey, pe care eu si sotul meu il vizitam o data pe luna. In acest camin sunt internati copii foarte bolnavi si de fiecare data cand ma duc acolo pentru donatii imi dau seama cat de norocoasa sunt ca sunt sanatoasa. Desi multa lume crede ca viata mea a fost asa cum e acum dintotdeauna, nu este chiar adevarat. Bunicii mei din Japonia erau orfani care stateau pe strazi, iar parintii mei au dus-o foarte greu pana cand tatal meu a inceput sa castige bani frumosi. Aveam pe atunci zece ani. Deci stiu diferenta intre sarac si bogat. Dupa ce am plecat de la camin, l-am sunat pe creatorul de pantofi Jimmy Choo cu care am discutat despre afaceri. Sunt membru al unui Club de Sanatate "KX" de pe Kings Road din Chelsea, asa ca m-am dus la o sauna.
MarTi
10.30
Am ora de boxing cu instructorul Mati de la KX. Imi plac foarte mult aceste sedinte si Bruce mi-a adus chiar de ziua casatoriei noastre manusi de box roz, batute cu diamante. Ma intalnesc mereu la sala cu Hugh Grant sau cu Kylie Minogue.
15.30
Am o intalnire cu o firma de productie care ar dori sa faca un show in care sa apar si eu. Am emotii, dar suna amuzant. In drumul spre casa sun la magazinul Stellei McCartney ca sa-mi rezerve doua genti (nu din piele) din ultima colectie, care costa 1600 de dolari. Eu si Bruce nu folosim nici un fel de articole din piele sau din derivate animale. Suntem foarte hotarati din acest punct de vedere.
19.00
Ma duc la masa, dupa care ma intalnesc cu niste prieteni care tocmai s-au intors de la St. Tropez si Ibiza. Sfarsim toti la clubul Boujis. Seara se lungeste, iar pe la ora 2.00 dimineata decid ca petrecerea nu trebuie sa se sfarseasca, asa ca sun la Halkin Hotel din Belgravia pentru a rezerva cel mai bun apartament, unde sa ne continuam petrecerea. Costa peste doua mii de dolari, plus ca am comandat si 15 sticle de sampanie. Petrecem extraordinar.
Miercuri
Dupa-amiaza
Sunt luata de la Halkin Hotel, unde am petrecut pana dimineata, de catre garda mea de corp si de sofer, care ma asteptase de ieri de la 7 seara. Si el e foarte obosit. Ajung in final acasa si ma bag in pat fericita ca nu trebuie sa merg la munca.
14.00
Ma trezeste soneria de la usa. A venit comanda de mancare pentru noi si pentru cainele nostru Billy. Desi eu si Bruce suntem vegetarieni, cainele nu este, pentru ca nu ar fi cinstit fata de el. El are voie sa manance piept de pui, insa numai din cel crescut natural, fara chimicale. Billy nu a stat niciodata singur in viata lui, are si un om care sta cu el cand suntem noi plecati. Este un caine privilegiat, care a zburat cu avioane particulare peste tot prin lume, de la Tokyo la Hawaii, New York spre LA, Paris si Londra. Pe la cinci vine hairstylistul, cu care sunt prietena si caruia ii dau la fiecare vizita pe care mi-o face aproape o mie de dolari. Merg apoi la o petrecere de la care ma intorc pe la 2 dimineata, cand am un chef nebun de un masaj. Am o maseuza extraordinara, pe care o pot suna oricand, asa ca o trezesc si primesc un masaj de vis.
Joi
13.00
Nu am dormit foarte bine, dar ma mobilizez si merg la magazinul Stellei McCartney unde probez aproape toate rochiile din noua colectie. De la acest magazin Suzie chiar imi poate da haine acasa ca sa imi aleg. Le returnez pe cele pe care nu le vreau, iar pe restul le platesc. Pe la cinci deja sunt plictisita si ma duc in oras sa beau ceva cu prietenii. Pe la 18.00 ajung la o petrecere privata la Soho Hotel dupa care eu, niste prieteni si sotul meu "evadam" la restaurantul Cipriani. Nu renunt, mai vreau sa ajung la cateva petreceri, pentru ca port o rochie Gucci senzationala, care nici macar nu a ajuns in magazine si pe care am dat aproape zece mii de dolari.
Vineri
10.00
E ziua lui Angie, menajera, si stiu ca isi doreste niste produse cosmetice asa ca ma duc la cumparaturi. I-am cumparat farduri in valoare de 800 de dolari, sigur se va bucura. Stiu ca lumea ma crede rasfatata, dar cand esti atat de bogat, te plictisesti si de cumparaturi la un moment dat, asa ca doresti sa investesti sau sa faci donatii in scopuri caritabile. Eu de exemplu sunt patroana unei galerii de arta. Ajung acasa pe la sase si asez toate cosmeticele pe masa din bucatarie, deschid o sampanie "Laurent Perrier Rose" (preferata lui Angie, desi nu si-a cumparat niciodata vreo sticla) si o chem. O bufneste plansul cand vede ce a primit. S-a bucurat foarte tare. Mai tarziu, Bruce vine acasa si stabilim sa zburam maine cu un avion particular pana la Miami, sa ne vizitam rudele.
SAmbAtA
11.00
Plecam la Miami, comandam in avion gustari (vegetariene, evident) si sampanie. Ajungem la Palm Beach, unde ne asteapta o limuzina care ne duce la hotelul Four Seasons.
DuminicA
10.00
Luam micul dejun cu familia lui Bruce dupa care mergem pe plaja sa ne intalnim cu prietenii nostri, inclusiv cu domnul si doamna Trump. Cam asta este o saptamana obisnuita din viata mea. Nu stau tot timpul degeaba, mai avem si afaceri in desfasurare. Lumea poate crede ca am o viata foarte minunata si ca suntem rasfatati, dar eu chiar constientizez ca suntem foarte norocosi. (B.M.)

Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.