DIALOG - Credite cu fata umana
Propaganda a conceput pentru Finans International Leasing o campanie pe produs pentru leasing imobiliar si pentru leasing de echipamente. Propaganda are insa in vedere si o campanie de imagine pentru Finans International Leasing. Campania mizeaza pe un mesaj cald, personalizat, diferentiindu-se explicit de grila business sprijinita cu cifre, procente si detalii despre operatiunile financiare. Mesajul: ""Vino sa vorbim"" sustine ideea de apropiere umana. COMPETITIE - PR-ul romanesc, in competitie
Evenimentul dedicat excelentei in Relatii Publice va avea loc in perioada 6-9 noiembrie la Hilton. Conferinte, seminarii, festivitatea de premiere a celor mai bune campanii fac parte din structura acestui eveniment. Inscrierile la ""Saptamana PR-ului romanesc"" sunt posibile pana marti, 26 septembrie. Competitia este deschisa campaniilor elaborate de companii, agentii, persoane care au implementat in ultimii doi ani cam-panii de PR de succes. Aceasta a patra editie este asociata cu Golden World Award, eveniment organizat sub egida Golden World Award. EXCES - Bombardament publicitar
Initiative, una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, ne avertizeaza ca exista pe ecranele noastre prea multa publicitate. Efectul pentru brandurile implicate, cat si pentru publicul bombardat de mesajele publicitare in contiuna crestere numerica este unul negativ. Telespectatorul din SUA este cel mai afectat de calupurile publicitare cu un numar de 789 de reclame saptamanal, cu 62% mai mult decat media globala. Daca pe pietele din Vest fenomenul da semne de stagnare, in Europa Centrala si de Est se remarca o ascensiune a fenomenului. SCHIMBARE - Croitori de brand
BrandTailors este numele cu care FutureBrand iese in lume de luna aceasta. Agentia s-a ocupat si se va ocupa in continuare de clienti, gandind strategiile cele mai adecvate la piata locala. Dintre marcile pentru care a lucrat BrandTailors amintim Kandia-Excelent, Magura, Rom, Tomi, Radio 21, Europa FM. Desi portofoliul ei este unul destul de bogat, e de mentionat ca agentia este extrem de tanara, fiind infiintata in 2004.