In judetul Timis a demarat ieri o campanie pentru constientizarea tinerilor privitor la pericolele la care se expun in cazul in care conduc autovehicule sub influenta alcoolului. In acest scop au fost tiparite 2000 de legitimatii de "Ingeri pazitori" ce sunt distribuite tinerilor pentru ca acestia, la randul lor, sa incerce sa-si convinga prietenii ca nu trebuie sa consume bauturi aloolice si apoi sa se urce la volan. "Am decis sa organizez o astfel de campanie deoarece, in statistici, numarul accidentelor in care sunt implicati tineri este din ce in ce mai mare. Am planificat sa impartim legitimatiile in scoli, baruri, in unitatile in care lucreaza tineri", ne-a declarat Marius Popovici, vicepresedintele CJ Timis si vicepresedinte PNTCD. La finalul campaniei vor fi acordate premii, prin tragere la sorti, tinerilor care si-au convins prietenii sa nu conduca masina sub influenta bauturilor alcoolice. Marius Popovici a precizat ca intentioneaza, prin organizatiile de tineret ale PNTCD sa extinda campania la nivel national. El ne-a mai spus ca intentioneaza sa pregateasca o propunere legislativa prin care, dupa modelul occidental, sa se introduca pentru doi sau trei ani, carnetul de proba. Acesta ar urma sa fie dat tinerilor pana in 30 de ani, iar la cea mai mica abatere carnetul de proba sa poata fi retras. Detinatorul ar urma sa faca scoala si sa sustina examenul inca o data. Campanie "Ingerii pazitori" este sustinuta de partenerii media: TVR Timisoara, ZIUA de Vest, Romania Libera, Analog TV, Radio Timisoara etc. De asemenea, printre sponsori se numara Siemens VDO, Coca Cola Romania, Helvetica Profarm, Popovici si Asociatii Timsoara etc.