O data cu inceperea sezonului de toamna pentru televiziuni, The Money Channel (TMC) are in grila stiri mai multe, noi documentare si emisiuni de analiza. Grupajele de stiri de 15 minute, ""Newsflash"", deschid fiecare ora de program din prima parte
O data cu inceperea sezonului de toamna pentru televiziuni, The Money Channel (TMC) are in grila stiri mai multe, noi documentare si emisiuni de analiza. Grupajele de stiri de 15 minute, ""Newsflash"", deschid fiecare ora de program din prima parte a zilei, pana la ora 13:00.

Principalele informatii sunt sintetizate la orele 8:00 si 20:00 in cate o jumatate de ora de stiri, meteo si sport.
MATINAL. Emisiunea ""Dimineata Leilor"" adopta un format mai apropiat de cel al unui morning-show clasic, cu informatii utile oferite intr-un ritm alert, incepand cu ora 7:30 si pana la 10:00. Intalnirile, conferintele si forumurile TMC reprezinta un instrument eficient pentru dezvoltarea afacerilor si se adreseaza profesionistilor din business, personajelor-cheie ale pietelor romanesti, dar si celor care isi propun sa se informeze si sa afle cum pot face profit. Seria evenimentelor TMC ofera acoperire globala sectoarelor de business din Romania. The Money Channel Business Tour transforma, pentru o zi, fiecare oras vizitat de echipa TMC in Capitala Romaniei Profitabile. Analisti si experti financiari, oameni de afaceri, jurnalisti si politicieni vor diseca la 8 septembrie, la Sibiu, activitatea acestui centru bursier important.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.