Milionarii roiesc incepand de vineri seara, la Cannes, in jurul standurilor de la targul dedicat lor, Millionaire Fair, in cautarea unui nou Bentley, a unui avion privat sau a altor "nimicuri" ce le-ar putea face viata mai interesanta, transmit agent
Milionarii roiesc incepand de vineri seara, la Cannes, in jurul standurilor de la targul dedicat lor, Millionaire Fair, in cautarea unui nou Bentley, a unui avion privat sau a altor "nimicuri" ce le-ar putea face viata mai interesanta, transmit agentiile de presa straine. O multime de curiosi s-au adunat in fata Palatului Festivalurilor din Cannes intrigati de covorul rosu lung de 300 de metri, rochiile lungi, smokinguri si ceasurile de marca. "Nu sunt vedete, sunt numai oameni care au portofelele pline de bani", a declarat Gerald Sulzbacher, unul dintre reprezentantii evenimentului programat sa se incheie duminica. Alesi cu grija, invitati sau posesori ai unuia dintre biletele de intrare in valoare de 175 de euro, mai multe sute de privilegiati au luat cu asalt evenimentul, majoritatea postandu-se in jurul meselor luxoase oferite de organizatori in seara inceperii evenimentului.
Un om de afaceri rus a cumparat la acest targ cel mai scump telefon mobil din lume, pe care a dat, nici mai mult nici mai putin de 1,2 milioane de dolari.
Mobilul, denumit "Piece Unique", este construit din aur solid, fiind batut cu diamante. Nu exista decat trei exemplare de acest fel in toata lumea, unul cumparat de rus, altul de un om de afaceri din Hong Kong, iar altul a ramas, momentan, nevandut.
"Millionaire Fair are la baza un concept special, care presupune expunerea amestecata de articole de lux intr-o ambianta stralucitoare si rafinata, unde o bijuterie poate fi incercata intre doua cupe de sampanie si unde dansatoarele din buric pot fi admirate inaintea prezentarii unei colectii de haine de blana", a spus olandezul Yves Gijrath, editorul mai multor reviste de lux si fondator al targului.
Creat in 2002 la Amsterdam, evenimentul s-a derulat la Courtrai (Belgia), Shanghai si Moscova inainte de a se instala la Cannes, "destinatie logica si sinonim al luxului si elegantei pentru intreaga lume", a precizat Yves Gijrath. "La inceput, nimeni nu credea in acest concept si oamenii credeau ca pana si numele targului este prea pretentios. In prezent, sunt sunat din Brazilia si Statele Unite pentru a infiinta expozitii similare. Urmatorul targ va fi organizat in Dubai si intentionam sa ducem acest eveniment si in India", a spus el. Obisnuit al marilor targuri de milionari la Amsterdam si Courtrai, Jan van der Smissen, arhitect de interior belgian, a declarat ca evenimentul de la Cannes este destul de restrans, avand un numar mic de expozanti si putini participanti, majoritatea "mini-milionari". "Trebuie sa lasam timp Frantei sa-i invete pe oameni acest amestec de placere si consum. Insa bogatii de peste tot vor sa cumpere daca sunt tratati cu respect si eleganta", a declarat Gijrath. In capitala Olandei, cifrele de afaceri obtinute de expozanti au ajuns de la 40 de milioane de euro in 2002 la 250 de milioane de euro in 2003. Pe de alta parte, editia moscovita a targului si-a extins de trei ori suprafata de expunere de la prima editie pana in prezent. Milionarii care au fost la targul de la Cannes, indiferent de marimea averii lor, au gasit evenimentul pe gustul lor. Fiecare dintre participanti a plecat acasa cu cataloagele diferitelor marci prezente. "Chiar daca nu vom realiza vanzari foarte mari, am reusit sa stabilim contacte excelente", a declarat bijutierul Martine Julian. (D.M.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.