Gata, Mamaia a inchis ochii! Cel putin pana la anul. Acum poate sa se intoarca la somnul de ""frumusete"". Adio, show-ul s-a terminat. Ce dor, ce chin, ce jale... Sa curga criticile si aprecierile!

Incepem cu aprecierile, pentru ca-s putine si scapam repede. Decorul - sau mai bine zis cele doua cuburi care se ridicau si se coborau pentru a descoperi sau acoperi Big Band-ul - a fost cel mai inspirat lucru dus pana la capat de organizatorii festivalului.
Atunci cand interpretul sau trupa canta cu negativ, dirijorul Ionel Tudor, impreuna cu familia lui orchestra, era bagat la cutie. S-a gasit astfel solutia cea mai buna pentru ca (tele)spectatorii sa nu vada cum instrumentistii se scobesc in nas, din lipsa de activitate. Pledoaria de slagare din toata ""viata"" festivalului a salvat-o pe Mamaia. In rest, Dumnezeu cu mila. Compozitorii si-au incredintat creatiile unor interpreti care n-ar fi avut ce sa caute nici macar la sectiunea de Interpretare, iar unii concurenti de la Interpretare ar fi putut candida cu succes la Creatie.
SUNET DE CREVEDIA. Prezentatorul Horia Brenciu ne-a impresionat pana la lacrimi. Am plans in hohote de ras. Cu textele scrise de Dan Teodorescu, Horia a reusit sa-si faca urmatoarea reclama: daca vreti sa stricati prezentarea unui festival, eu sunt omul de care aveti nevoie! Cele doua coprezentatoare - Paloma, adica actrita Chiosa Irina (care a avut si un rolisor in ultimul film al lui Francis Ford Coppola ""Tinerete fara tinerete""), si sora Palomei - actrita Dana Dumitrescu - isi merita onorariul. In schimb, Brenciu ar trebui sa-i despagubeasca pe organizatori pentru proasta sa prestatie. Parodia continua... In prima seara, un angajat al Televiziunii Romane s-a suparat atat de tare, incat a intrat pe scena, a luat suportul dirijorului pentru partituri si l-a aruncat in culise.

APROAPE DE CER. Provincialii i-au adus lui Ionel Tudor locul I la Creatie