Va mai aduceti aminte de declaratiile sforaitoare ale domnului Basescu din timpul campaniei electorale referitoare la contractele Bechtel?

Planurile privind construirea de noi autostrazi infierbanta generatiile de politicieni. Petre Roman a prezentat imediat dupa Revolutie un program dupa care ar fi trebuit sa avem in anul de gratie 2005 mii de kilometri de autostrazi. Fiecare guvernare a preluat promisiunile, le-a ambalat cu praful uitarii, aruncandu-le mereu in viitor. Lansate cu fanfare si inaugurate de mai multe ori, lucrarile la Autostrada Soarelui continua in ritm de melc. Potrivit statisticilor, la 15 ani de la marea schimbare, Romania ajunsese la performanta sa aiba mai putini kilometri de autostrada decat in vremea lui Ceausescu, deoarece Autostrada Bucuresti - Pitesti era declasificata. Acum, zor-nevoie exista circa 200 km de autostrada, ceea ce arata ca fiecarui cetatean al tarii ii revine 1 (un) centimetru de asemenea drum. Mergand ca racul, guvernantii nu vor sa puna o povara mai mare pe cap de locuitor, sa nu o putem duce.
Dna Anca Boagiu, trecuta si pe la Transporturi, si-a adus aminte, subit, de viciile Autostrazii Bucuresti - Pitesti. Dupa sapte ani de la ministeriatul hazliu pe care l-a prestat in fata Garii de Nord, dna Boagiu, plictisita de lozincile de la Integrare, si-a dat cu presupusul in ceea ce priveste amplasarea lucrarii, facuta gresit prin campie.
Solul este de vina, e umed, tine apa, iarna ingheata, vara e prea cald si uite asa, trebuie refacut drumul plin de gropi in fiecare an. Nu poate in nici un fel sa ne explice doamna priceputa cum fac nemtii sosele care rezista cu deceniile. Probabil ca nu fura din materiale, probabil autoritatea controleaza lucrurile pe care le plateste din banul public. In toate tarile unde domina hotia sunt programe extraordinare pentru infrastructura. De aici se poate fura in stil mare si asta duce la ruinarea lucrarilor imediat dupa sfestania inaugurarilor. Pe autostrada spre mare se cloceste un alt mare scandal, dupa ce constructorii au primit de la Compania Nationala de Autostrazi garantiile de buna executie inainte de receptia lucrarii!! In drum au aparut fisuri si alte belele care sunt un pericol pentru siguranta circulatiei. Alti bani de la buget pentru reparatii.
Cand hotia merge mana in mana cu prostia, pagubele au efect devastator asupra bugetului.
Va mai aduceti aminte de declaratiile sforaitoare ale domnului Basescu din timpul campaniei electorale referitoare la contractele Bechtel? Tainul pe care il acuza actualul presedinte a ajuns sa fie luat direct din buget. Dupa ce s-a trezit atacat la contract, licuriciul cel mare l-a adus pe Traian Basescu in situatia sa-si inghita vorbele.
Intarzierea lucrarilor cu peste un an a fost penalizata de Bechtel, jocul de-a aratatul muschilor portocalii costand statul roman 6 milioane de euro. Ii plateste cumva dl Basescu din teschereaua proprie? Tot in sarcina amaratului de contribuabil sta derapajul politicianului, care a stors capital politic, dandu-se grijuliu cu banul public. Cu banii dati drept penalizari firmei Bechtel se putea construi un km de autostrada. Asadar, din centimetrul pe care ni-l da statistica pe cap de locuitor, mai scadeti ceva.
Va indrepta Curtea de Conturi recuperarea pagubei de 6 milioane de dolari catre principalul vinovat?
Dl Berceanu are posibilitatea sa arate ca n-are mama, n-are tata, ca n-are lantul tinut strans de titularul de la Cotroceni.