Dupa succesul repurtat pe continentul asiatic, Armani, regele modei italiene, isi indreapta privirea asupra Europei de Est. Dupa Rusia si Bulgaria, a venit randul Poloniei. Romania insa mai ""sta o tura"".

Grupul Armani a incheiat anul 2005, din punct de vedere financiar, cu o cifra de afaceri de peste 1,4 miliarde de euro si un profit de 443 de milioane de euro. Cifrele foarte bune obtinute ""au impins"" compania sa acorde o atentie sporita potentialelor noi zone. Conform unor surse din piata, Armani a incheiat de curand un acord cu grupul polonez Cracovia Paradise (partener local al companiilor Hugo Boss, Ermenegildo Zegna si Burberry) pentru a deschide un prim punct de vanzare in Varsovia, la inceputul anului 2007. In general, costurile prevazute in cadrul operatiunii de largire a retelei de distributie a marcii Armani in Polonia vor depasi un milion de euro, iar investitia generala va atinge la sfarsit cifra de 104 milioane.
DIN 2000, IN EST. Intrarea grupului Armani in Europa de Est a inceput in 2000, cand a fost deschis primul butic Armani la Moscova, urmat de celelalte linii: Armani Casa, Armani Collezioni si Armani Jeans. 2005 a adus deschiderea magazinului Armani din Sankt Petersburg si a celui din Sofia (Bulgaria) - Emporio Armani. In celelalte tari ale Europei de Est, grupul Armani este prezent doar cu colectia pentru casa - Armani Casa (cum este cazul Romaniei, Ungariei si tarilor baltice). In programul de expansiune al grupului intra insa pentru perioada urmatoare si un Emporio Armani la Vilnius in Lituania. Din pacate insa, va mai trece ceva timp pana cand si romanii vor putea cumpara imbracaminte si accesorii marca Armani din Bucuresti.