In urma reducerii numarului de trenuri pe ruta Bucuresti - Constanta, personalul de la 1:35 a devenit inaccesibil. Este cel mai convenabil tren spre litoral, ca pret si ca timp. Cu adevarat un tren popular.

Nu se poate spune ora exacta la care ajunge (ar trebui sa fie acolo la 6:25), deoarece, pe aceasta ruta, trenurile au cel putin o ora intarziere. Personalul in cauza le permite multor romani dornici de o evadare pe litoral sa castige o zi intreaga de plaja. ""Este cel mai solicitat tren, pentru ca este in avantajul tuturor calatorilor. Si financiar, si ca timp"", spune Lucia Stroe, sef de tura in noaptea de vineri spre sambata, 5 august a.c. Solutia este ideala pentru cei care vor sa mearga la plaja la sfarsit de saptamana. Un bilet platit integral, la clasa a doua, costa 149.000 de lei vechi, elevii si studentii beneficiind de 50% reducere. Pentru persoanele cu dizabilitati, calatoria este suportata de stat. Dar mai important decat pretul este timpul. Nenorocirea este ca toti romanii s-au gandit la aceste avantaje si vor sa ajunga la mare sambata, cu acelasi personal de 1:35.
Adrian Vlaicu, directorul de marketing al CFR Calatori, ne-a oferit explicatia cosmarului Bucuresti - Constanta: ""Acest personal a fost acceptat ca sa putem suplimenta capacitatea de transport. Circula cu compunere maxima, adica 15-17 vagoane. Ne pare rau ca nu avem vagoane mai bune"".
Pentru trenurile personale nu se vand bilete cu locuri rezervate si nu exista un numar limita al acestora. Se urca din mers, inainte de garare si pe geam. Trenul se umple pana la refuz, indiferent cate vagoane se adauga. Situatia va dura pana la finalizarea lucrarilor. Oficial, ar trebui sa se termine calvarul in 2008, insa parerea neoficiala a angajatilor CFR este ca va dura vreo patru ani. ""Nu mai este loc pe grafic. Acum circulam cu trei trenuri anulate, tocmai din cauza lucrarilor. Anul acesta cererea a fost mai mare decat anul trecut. Speram ca macar sezonul estival de peste doi ani sa fie salvat"", a mai spus Adrian Vlaicu.

PLACERE. Radu Berceanu poate sa cunoasca exact pulsul placerii de a calatori cu personalul