Dupa sase ani in care a fost subiect de scandal, constructia Pasajul Suprateran Basarab a primit, in sfarsit, aprobarea finala. Ieri, primarul general, Adriean Videanu, a semnat contractul in valoare de 471,6 milioane de lei cu Astaldi - FCC Co
Dupa sase ani in care a fost subiect de scandal, constructia Pasajul Suprateran Basarab a primit, in sfarsit, aprobarea finala.

Ieri, primarul general, Adriean Videanu, a semnat contractul in valoare de 471,6 milioane de lei cu Astaldi - FCC Constuccion pentru constructia pasajului de la Basarab, lucrarea fiind cea mai mare investitie a Primariei Capitalei de dupa Revolutie. Lucrarile vor incepe cel mai tarziu in luna septembrie.
""In termen de 90 de zile, municipalitatea are obligatia contractuala de a da ordinul de incepere a lucrarii, pentru ca mai sunt de rezolvat unele probleme legate de achizitia de terenuri sau exproprieri. Constructorul are obligatia ca in 30 de zile de la notificare sa inceapa lucrarile, care nu vor dura mai mult de 28 de luni"", a spus Videanu. O clauza importanta a contractului vizeaza termenele de executie si calitatea lucrarilor, Primaria avand posibilitatea rezilierii unilaterale a intelegerii, in cazul in care constata depasiri ale graficelor. Pentru realizarea pasajului de la Basarab, municipalitatea are nevoie de o suprafata de teren de peste 50.000 mp in zona Soseaua Orhideelor, Calea Plevnei, Soseaua Grozavesti, Soseaua Giulesti, Splaiul Independentei si Bulevardul Vasile Milea, pe care se afla constructii private.
Pasajul va avea o lungime de 1,9 km, o latime maxima de 44,5 metri in zona statiei de deasupra Garii Basarab si o latime de 25,5 metri pe restul pasajului. Pasajul va prelua in jur 5.000 de vehicule pe ora, in perioadele de varf.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.