Proiectul a cost
Proiectul a costat 600.000 de euro
Fara a avea relevanta si nici intentia unui studiu stiintific, dupa cum se precizeaza intr-un comunicat primit la redactie, campania "Mari romani", pentru care s-a alocat un buget de aproximativ 600.000 de euro, a atras un total de 98.264 de nominalizari valide. Dintre acestea, 69% au fost trimise pe e-mail, 27% prin SMS, 3% au apelat gratuit linia verde si doar 1% au trimis taloanele.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu: Nu mai am ce să-i transmit și nicio ofertă pentru Cristian Popescu...
Sursa: wall-street.ro