De cateva saptamani, tirurile formeaza cozi de kilometri la Vama Nadlac, principalul punct de trecere a frontierei spre Occident. Situatia neplacuta a aparut dupa ce Ungaria a decis sa nu mai permita masinilor de mare tonaj sa circule sambata, de
De cateva saptamani, tirurile formeaza cozi de kilometri la Vama Nadlac, principalul punct de trecere a frontierei spre Occident.

Situatia neplacuta a aparut dupa ce Ungaria a decis sa nu mai permita masinilor de mare tonaj sa circule sambata, de la ora 24:00, pana duminica, la ora 24:00. Astfel se formeaza cozi imense, se blocheaza o banda de circulatie, iar soferii nu vor sa intre in parcari, pentru a nu-si pierde locul. Nadlac a devenit un oras sufocat de tiruri.
DISCONFORT. Autoritatile locale sunt disperate din pricina disconfortului creat locuitorilor, care sunt obligati sa suporte zgomotul si mizeria sutelor de soferi care tranziteaza punctul de frontiera. Situatia este cu atat mai neplacuta, cu cat la Nadlac nu exista toalete ecologice pe marginea drumului, ca la vecinii maghiari, si soferii isi fac nevoile pe unde apuca. Primarul Vasile Ciceac a convocat autoritatile judetene din Arad la o discutie, pentru a gasi solutii care sa rezolve problema, una dintre variante fiind sa blocheze soseaua si vama.
SOLUTII. Conform statisticilor, in 48 de ore, orasul este strabatut de 500 de autotrenuri spre Ungaria si alte 500 invers. Primarul a cerut chiar si gasirea unei variante ocolitoare a Nadlacului. O alta solutie ar fi ca toti soferii sa fie obligati sa intre in parcarile cu plata, 100.000 de lei/zi, doua la numar, de pe raza orasului, iar politistii de la circulatie sa aplice amenzi drastice pentru stationarea pe drumul public in locuri nepermise.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.