In curand, motocicletele vor avea cutii automate de viteza. Stirea este linistitoare pentru toti cei care se sperie groaznic cand aud ca pe doua roti schimbi treptele cu piciorul stang, debraiezi cu mana stanga, pui frana pe fata si accelerezi cu mana dreapta si pui frana pe spate cu piciorul drept.

De fapt, cred ca stirea este atat de linistitoare, incat toti cei carora acum tot acest proces li se pare prea complicat se vor sui maine pe motociclete cu cutii automate, doar ca sa realizeze la prima intersectie ca, pe doua roti, nu numai ca trebuie sa-ti tii echilibrul, dar roata din fata nu se intoarce cu un volan, ci cu un ghidon.
Viitorul socului e pe cale sa dispara, pentru ca masinile si motocicletele nu vor mai avea voie sa provoace socuri. Schimbarile astea nu fac bine masinilor. Am putea trai foarte bine si fara senzori de ploaie si fara senzori de lumina sau de parcare. E drept ca fara toate acestea si fara cutii automate, trei sferturi din americani n-ar reusi sa treaca examenul de conducere din prima, dar asta nu inseamna ca n-ar trebui macar sa incerce. Ma vad nevoit sa recunosc sincer ca am trecut si eu prin faza in care am vrut sa-mi comand masina cu cutie automata. Din fericire pentru mine, cuvintele-cheie din fraza anterioara nu sunt ""cutie automata"", ci ""am trecut prin faza"" aia. Nu de alta, dar in maximum 10 ani va fi mai rentabil pentru producatorii de masini sa ofere cutiile automate mai ieftin decat pe cele manuale...
Costin Giurgea, Top Gear