Brand-ul italian Bottega Veneta a fost nominalizat in acest an ca fiind cel mai prestigios dintre toate marcile de lux din SUA. Anul trecut, Bottega Veneta a inregistrat o crestere spectaculoasa de 60,2%, cu o cifra de afaceri de 160 de milioan
Brand-ul italian Bottega Veneta a fost nominalizat in acest an ca fiind cel mai prestigios dintre toate marcile de lux din SUA.


Anul trecut, Bottega Veneta a inregistrat o crestere spectaculoasa de 60,2%, cu o cifra de afaceri de 160 de milioane de euro. Bottega este una din marcile-cheie ale grupului francez de lux, Pinault-Printemps-Redoute. Compania s-a impus pe piata de lux prin produsele de marochinarie realizate manual, prin tehnica ""intrecciato"". Cei 150 de artizani de la Vicenza produc genti din piele de o calitate exceptionala. Productia este limitata, pentru o singura geanta fiind nevoie de doua persoane care lucreaza timp de doua zile. Preturile produselor Bottega Veneta incep de la 3.000 de euro si pot ajunge pana la 75.000 de euro, in cazul comenzilor speciale, din piele de strut, iguana sau crocodil.
SARBATOARE LA 40 DE ANI. In acest an, Bottega Veneta implineste 40 de ani de activitate realizata cu succes. Designerul casei, Tomas Maier, a reusit sa aduca o noua viziune asupra colectiilor Bottega Veneta, imbinand traditia casei cu designul modern. In prezent, Bottega Veneta are o retea comerciala de circa 86 de magazine in intreaga lume, fiind una dintre cele mai apreciate si exclusive marci de lux ale momentului.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.