""Sustinem atat brand-urile de firma, cat si pe cele sectoriale. Sectorul IT si cel al vinului si viei sunt avansate in procesul de brand-ing, in timp ce turismul nu a putut fi selectionat, deoarece a reactionat prea tarziu"", a declarat Costin Lianu, director in Departamentul Comert din Ministerul Economiei. Departamentul de Comert are fonduri de 100.000 de euro de la buget pentru implementarea unui program care presupune promovarea brand-urilor.
""Cred ca este nevoie de un minister al Comertului, care sa se ocupe de comert si tu-rism"", a declarat ministrul delegat pentru Comert, Iuliu Winkler (foto). (Daniela Ivan)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro