Oglinzi, catifea, plasme, fum si jocuri de lumini si sunete au constituit un mix in spiritul unei avangarde baroce care i-a convins pe vizitatorii standului ca Sony este intr-adevar ""like no other"".
Deschiderea standului Sony de la CERF 2006 a coincis cu lansarea unui concept ofertant pentru lumea publicitara. Este vorba despre ""comunicarea prin ambianta"", care propune un pachet unitar de imagine si idee prin care brandurile sa vorbeasca despre sine. De la standuri la interioare si elemente de outdoor, Metropolis Studios realizeaza proiecte sustinute de idee si amprentate de stil. Bazele Metropolis Studios au fost puse de actualul director de creatie, artistul Dragos Epure, la München, unde urma cursurile Institutului de Film si Televiziune.
Jurnalul National: Ce inseamna ""comunicarea prin ambianta""?
Urmareste-ne si pe Facebook
Facebook Google Twitter
Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Diferentiere - Spatiul comunica pentru brand.