Suntem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine. Se pare ca romanii au inteles acest lucru si, atunci cand trebuie sa aleaga un produs sau altul, prefera sa cumpere marci de calitate. Asa se explica si intentia celor de la Police de a aduce intreaga gama de produse pe piata de la noi. Marca Police este prezenta pe piata din Romania din 2004, fiind reprezentata insa doar de ochelarii de soare. Anul acesta, brandul se reintregeste, deoarece AMC aduce in Romania intreaga linie de subbranduri Police: accesorii (pandantive, bratari, lanturi), ceasuri, parfumuri si toata linia de ochelari de soare. Police este un brand cunoscut in intreaga lume, cu o imagine construita pe principiul asocierii marcii cu vedete de top. Police concureaza cu marci de renume precum: Ray Ban, Dior, Polaroid, Avanglion, La Perla, Gucci, Versace, Armani, Dolce&Gabana, Givenchy, Escada, La Perla, Guess si Alain Mikli. Adus in Romania de grupul optic AMC (AMC este unul dintre cele mai mari grupuri din domeniul distributiei de produse optice, el incluzand alaturi de Visionaria firmele SC AMC SRL, SC DRG Optik SRL si Optiplaza), anul acesta Police va comunica valorile marcii folosind imaginea fotbalistului David Beckham. DE LA ACTORI LA FOTBALISTI. Daca pana acum, George Clooney si Bruce Willis au reprezentat Police in lume, actuala imagine, David Beckham, aduce un plus de glamour marcii si ii imprumuta din vitalitatea si nebunia fotbalului. David e mai aproape de tineri, de stilul acestora, are un aer cool si e mereu la moda. Avand in vedere faptul ca se apropie si Campionatul Mondial de fotbal din Germania, asocierea cu David Beckham, un simbol al fotbalului, nu este deloc intamplatoare. Cultivarea placerii este principiul anilor a€™80. Moda, divertismentul si societatea de consum impun un nou fel de a fi. Oamenii vor sa se simta si sa arate bine. Imaginea este tot ce conteaza. Respingerea regulilor, libertatea de expresie sunt la moda si in moda. Marca italiana Police apare in aceasta perioada de schimbare si interpreteaza stilul momentului intr-o maniera unica. Prima colectie lansata preia tendintele de moment: stralucire si excese, ochelari de soare in forma de masca, aerodinamici, adusi parca din viitor. Propulsata de transformarea orasului Milano in capitala a modei si influentata de succesul simbolurilor fotbalului italian, marca depaseste culorile si liniile exagerate ale anilor a€™80. Dintr-o marca la moda, Police devine o marca ce impune si creeaza moda. E un manifest. Noua colectie de ochelari de soare Police propune un look cu inspiratie urbana, unisex, linii retro sau ultradinamice, lentile din policarbonat, polarizate, antireflex sau heliomate, rezistente la impact, cu strat antiscratch sau rame din titan flex. Police nu e doar moda, aici se combina ideile inovatoare si calitatea. Ochelarii de soare Police sunt dedicati acelor clienti care detesta compromisul, originali si nonconformisti, in continua schimbare. Site-ul www.policesunglasses.ro, realizat de Zet Communications&Media, are un design modern, e aerisit, simplu si respecta intru totul liniile si valorile impuse de marca Police. TENDINTE. ""Oamenii care s-au dat in vant dupa ochelarii de soare de marca sunt tineri si cu venituri peste medie. Domnii prefera ochelarii Police, pe cand doamnele isi doresc sa poarte ochelari mari, care sa le acopere bine ochii, iar una dintre marcile preferate este Escada"", afirma Marius Chiriac, managing partner la Optiplaza. Majoritatea designerilor alungesc liniile de baza ale ochelarilor, dar si ale ramelor, mizand din ce in ce mai mult pe forme extrem de subtiri sau doar schitate. Anul acesta, cele mai in voga marci de ochelari au fost Police, Dior, Ray Ban si Escada. In vara lui 2005, romanii au vrut ori ochelari foarte clasici, ori ochelari foarte spectaculosi si mari, ochelari din plastic, care sa socheze. Anul acesta, in Romania nu au prea avut succes ochelarii sport, cei mai practici si mai simpli, pentru condus. AMBITII. Optiplaza defineste un nou concept de magazine de optica printr-un mix de servicii medicale oftalmologice, o varietate larga de branduri, dar si printr-un design arhitectonic adus la rangul de arta. La Optiplaza poti gasi atat ochelari de soare, cat si rame optice si lentile de contact. Atat lentilele, cat si lentilele de contact sunt furnizate de lideri mondiali: Zeiss, Essilor, Hoya, Bausch&Lomb, Ciba Vision. ""Pentru noi, Optiplaza este o etapa foarte importanta din cadrul unui proiect extrem de ambitios: sa devenim liderii industriei optice din Romania. Atuul nostru? Calitatea. Noi nu oferim clientilor nostri doar produse, ci un set complet de servicii. Magazinele Optiplaza au un sortiment unic de produse in Romania, iar majoritatea marcilor pe care le oferim se situeaza in segmentul premium. Ramele de ochelari si ochelarii de soare sunt fie marci recunoscute, fie produse cu un design deosebit. Optiplaza este o companie formata prin asocierea dintre AMC si ART Smart. Cele doua firme mai detin cinci magazine specializate in comercializarea de ochelari de soare, localizate in Brasov, Cluj, Deva, Bucuresti. Aceste magazine vor fi integrate in conceptul Sun Island, dand nastere primului lant de magazine activ in domeniu pe piata autohtona"", afirma Marius Chiriac, managing partner la Optiplaza. TARGET
""Oamenii care s-au dat in vant dupa ochelarii de soare de marca sunt tineri si cu venituri peste medie. Domnii prefera ochelarii Police, pe cand doamnele isi doresc sa poarte ochelari mari, care sa le acopere bine ochii, iar una dintre marcile preferate este Escada"" DIVERSITATE
""Optiplaza defineste un nou concept de magazine de optica, printr-un mix de servicii oftalmologice, o varietate larga de branduri, dar si printr-un design arhitectonic adus la rangul de arta"" PREMIUM
""Noi nu oferim clientilor nostri doar produse, ci un set complet de servicii. Magazinele Optiplaza au un sortiment unic de produse in Romania, iar marea majoritatea a marcilor pe care le oferim se situeaza in segmentul premium. Ramele de ochelari si ochelarii de soare sunt fie marci recunoscute, fie produse cu un design deosebit"" - Marius Chiriac, managing partner la Optiplaza