PR-ul romanesc s-au afiliat unor retele prestigioase pe plan international. Astfel, departamentul de PR al Graffiti BBDO s-a afiliat la Pleon Europe, iar McCann Erickson la Weber Shandwick. Ceva mai devreme, in 2003, BDR Associates a devenit partener exclusiv al grupului Hill and Knowlton.
Calitatea serviciilor acestor agentii a facilitat semnarea parteneriatelor si este un semn al maturizarii PR-ului local. Pe de alta parte, departamentele de PR devin agentii independente, cum s-a intamplat in cazul Lowe PR. De asemenea, se zvoneste prin targuletul PR-ului romanesc ca tot mai multe companii locale incep sa inteleaga in sfarsit importanta serviciilor de comunicare. Am adunat cateva puncte de vedere de la reprezentantii agentiilor mentionate.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Ciolacu: Copiii noştri au rupt scena la concursul NASA. Șeful PSD se pozează...
Sursa: wall-street.ro