De la inceputul anului se observa o dinamizare a pietei locale de PR. Agentii de marca din PR-ul romanesc s-au afiliat unor retele prestigioase pe plan international. Astfel, departamentul de PR al Graffiti BBDO s-a afiliat la Pleon Europe, iar McCa
De la inceputul anului se observa o dinamizare a pietei locale de PR. Agentii de marca din
PR-ul romanesc s-au afiliat unor retele prestigioase pe plan international. Astfel, departamentul de PR al Graffiti BBDO s-a afiliat la Pleon Europe, iar McCann Erickson la Weber Shandwick. Ceva mai devreme, in 2003, BDR Associates a devenit partener exclusiv al grupului Hill and Knowlton.


Calitatea serviciilor acestor agentii a facilitat semnarea parteneriatelor si este un semn al maturizarii PR-ului local. Pe de alta parte, departamentele de PR devin agentii independente, cum s-a intamplat in cazul Lowe PR. De asemenea, se zvoneste prin targuletul PR-ului romanesc ca tot mai multe companii locale incep sa inteleaga in sfarsit importanta serviciilor de comunicare. Am adunat cateva puncte de vedere de la reprezentantii agentiilor mentionate.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.