Premierul Calin Popescu Tariceanu a afirmat ieri ca nu a fost ""instiintat sau consultat"" in legatura cu fluturasii publicitari care-i poarta semnatura. ""Un prim-ministru nu se ocupa nici de decizia privind tiparirea unor fluturasi, nici de dis

Premierul Calin Popescu Tariceanu a afirmat ieri ca nu a fost ""instiintat sau consultat"" in legatura cu fluturasii publicitari care-i poarta semnatura.

""Un prim-ministru nu se ocupa nici de decizia privind tiparirea unor fluturasi, nici de distribuirea lor. Exista structuri care au in sarcina componenta de comunicare a Guvernului, care decid aceste lucruri"", a spus Tariceanu. ""Daca as fi stiut, mi-as fi ales alta poza."" Premierul a aratat ca, desi exista posibilitatea altei interpretari, poza sa pusa pe acel fluturas ar putea fi ""un simbol al Guvernului si nimic altceva"". ""Nu am incercat nici un moment sa-mi atribui merite dincolo de ceea ce am facut. Eforturile de integrare reprezinta un demers colectiv al intregii societati si al Guvernului in ansamblu"", a spus premierul, adaugand ca va discuta pe acest subiect cu seful Agentiei de Strategii Guvernamentale, cel care s-a ocupat de acest demers publicitar.
La randul sau, presedintele PD, Emil Boc, a declarat ca decizia agentiei de a scoate acei fluturasi ""nu a fost una fericita, minimalizand contributia intregului Cabinet"". Emil Boc si-a exprimat insa convingerea ca acest lucru nu a fost in intentia primului-ministru, fiind doar o decizie a agentiei cu pricina. Intrebat daca ministrii democrati stiau de aparitia unor asemenea materiale publicitare, Boc a raspuns: ""Dupa datele mele, nu"".
SEMNALUL. Presa a semnalat ca Agentia pentru Strategii Guvernamentale a tiparit patru milioane de fluturasi publicitari - distribuiti prin Posta Romana - in care apar imaginea premierului si textul: ""Raportul de tara confirma faptul ca Romania are toate sansele sa isi atinga destinatia europeana in 2007. Calin Popescu Tariceanu, prim-ministru al Romaniei"", precum si faptul ca firma care s-a ocupat de tiparirea materialelor publicitare a fost aleasa prin selectie de oferte, nu prin licitatie. (Dana Piciu, Oana Stancu)

PSD CERE ANCHETA


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.