Compania, fondata in 1837 in Cincinnati de William Procter (lumanarar) si James Gamble (care-si facuse ucenicia intr-un atelier de sapunuri), s-a dovedit a fi o poveste de succes. Mica afacere a celor doi imigranti, primul englez, iar cel de-al doilea irlandez, a crescut usor si sigur, astfel incat dupa 22 de ani de la infiintare, compania a inregistrat primul sau milion de dolari.
Una dintre marcile cele mai active si interesante, din punct de vedere al comunicarii, din portofoliul P&G este Pantene. La 23 mai se va desfasura la Teatrul National cea de-a cincea editie a ""Premiilor industriei de frumusete"", concept initiat in Anglia si preluat de Pantene Romania. Adriana Ionescu, Marketing Asociate Director P&G Romania, ne-a vorbit despre complexitatea evenimentului.
Jurnalul National: Cum a evoluat conceptul evenimentului de-a lungul celor cinci ani?
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro