Viitorul model are o acceleratie de la 0-100 km/h in 6,6 secunde si o viteza maxima de 240 km/h.

Familia Audi se va imbogati din septembrie cu un nou model. La opt ani dupa ce au lansat primul tip de Audi TT Coupe, constructorii germani de la Ingolstadt si Neckarsulm vor incepe peste mai putin de patru luni productia de serie a unui vehicul mai sportiv, mai dinamic si mai performant.
DESIGN. Operatia de lifting suferita de Audi scoate in evidenta noile linii ale acestei marci, cum este grila cu guri de aerisire. Noul design a ridicat insa si nivelul coeficientului aerodinamic, de la 0,32 la 0,30, iar plafonul si zona vitrata au fost mutate mai in spate, pentru a imbunatati stabilitatea masinii la viteze mari. Audi a vrut sa evite tendinta de iesire de pe drum a vechiului TT si a conceput un nou spoiler spate.
MOTORIZARE. Propulsoarele sunt familiare grupului VW - la lansare TT va fi echipat cu unitatea de 2,0 litri turbo de pe Golf GTi (200 CP si 280 Nm) sau cu un V6 de 3,2 litri (250 CP si 320 Nm). Ambele vor fi conectate in standard la o transmisie manuala cu sase trepte sau, optional, la DSG. Foarte buna este acceleratia 0-100 km/h, care se realizeaza in 6,6 secunde, iar cu DSG in numai 6,4 secunde, viteza maxima fiind 240 km/h. Unitatea V6 imbunatateste acesti parametri la 5,9 secunde (5,7 secunde cu DSG) si are o viteza de top limitata la 250 km/h. Versiunea V6 are si cel mai nou sistem de tractiune integrala de la Audi, in timp ce modelul de doi litri are doar tractiune fata.
MAI MARE SI MAI USOR. Noul TT este mai mare decat precedentul sau, cu 137 mm mai lung si cu 78 mm mai lat. Puntile fata si spate sunt si ele acum mai late - 1.572 mm (un plus de 44 mm) si 1.558 mm (un plus de 53 mm) - , ceea ce ar trebui sa sporeasca stabilitatea. Caroseria este in principal realizata 69% din aluminiu si 31% din otel, fiind cu 50% mai rezistenta decat cea a vechiului model. Haionul si usile sunt tot din otel. Ca greutate, versiunea 2,0 litri a noului TT are 1.260 kg, cu 60 kg mai putin decat vechiul model cu motor 1,8 si sase viteze si cu 85 kg mai putin decat Porsche Boxster. Versiunea V6 are 1.410 kg, iar DSG-ul cantareste in plus 20 kg. O parte din reducerea greutatii se datoreaza folosirii unei suspensii compuse din mult aliaj. De altfel, folosirea acestor combinatii din diferite metale s-a dovedit una dintre principalele inovatii prin care masa noului model a putut fi redusa sensibil fata de inaintasii sai. Totodata, protectia pasagerilor este mult imbunatatita, pentru ca aliajele respective s-au aratat mult mai rezistente, in timpul testelor de impact facute de constructori, dupa momentul in care intregul proiect a prins contur.