Diamant sau sticla, fotomodel sau gospodina, trecerea de la prima la a doua secventa a noului spot pentru ciorapii
Diamond este una
surprinzatoare.
Agentia Lowe a gandit intentionat aceasta
trecere, dar ramane
de vazut cat de bine
a reusit sa redea
pe pelicula atmosfera decupata parca dintr-un film italian.
Alex Anghel
Cristian PAsAricA
Daca prima secventa, aceeasi in toate cele trei variante de spot, ne infatiseaza o femeie cu alura de fotomodel, bine intretinuta, in a doua secventa aceasta joaca rolul unei gospodine din mediul rural. Trecerea dintre cele doua planuri este facuta de copiii care privesc pe fereastra, din exterior, cum fotomodelul gospodina imbraca o pereche de ciorapi Diamond. Mai mult decat atat, difera modul in care cele doua secvente sunt filmate. Daca la inceput imaginile curg incet, la final imaginea se deruleaza mai repede. Din cauza modului de filmare ales, discrepanta dintre cele doua secvente pune in valoare ideea de accesibilitate. La inceput, privitorul are tendinta de a eticheta produsul ca fiind unul destinat unei categorii privilegiate, insa finalul vine tocmai pentru a-l contrazice pe acesta.
FOTOMODELUL GOSPODINA. Personajul principal joaca in acest sens un rol dublu, insa atat decorul din prima secventa, cat si infatisarea actritei se afla intr-o nota discordanta cu ceea ce se vrea a fi in realitate. Punctul slab al spotului este lipsa credibilitatii, insa, dincolo de acest aspect, conceptul creativ este unul interesant, iar atmosfera este rupta parca din filmele celebrului regizor Pietro Germi. De ce discrepanta este asa de mare? Fiindca primul cadru nu apartine nicidecum unei locuinte modeste dintr-o zona rurala, asa cum se incearca sa se sugereze in cea de-a doua parte, si tocmai acest lucru ne face sa ne indoim de autenticitatea personajului. De la secventa cu miscari lascive in care actrita se bucura de senzatia tactila pe care o provoaca materialul fin al ciorapilor, care ne trimite cu gandul la gestica personajului feminin din spotul Kandia, pana la miscarile din topor specifice unei gospodine de la tara se produce o ruptura ce anuleaza naturaletea firului epic. Mesajul din final - ""In fiecare femeie se ascunde o seducatoare"" - accentueaza, daca mai era nevoie, calitatile ciorapilor Diamond, care sunt vazuti ca o piesa de imbracaminte facuta sa avantajeze pe oricare femeie. Campania de imagine realizata de Lowe pentru Adesgo respira un aer balca-nic, insa nu poti zice ca are eticheta ""Made in Romania"", asta si datorita casei de productie Reload Film si viziunii regizorului Maurus vom Scheidt. Campania se desfasoara deocamdata numai pe televiziune.
SEDUCTIE. O activitate banala se transforma intr-una
cel putin interesanta
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro