Dupa inceputul disputat de la poalele Tampei, caravana campionatului de raliuri are ca punct de rendez-vous Tara Maramuresului, pentru etapa secunda a sezonului 2006.
Intrat in istoria raliurilor inca din perioada in care gazduia Raliul Romaniei, Maramuresul a oferit dintotdeauna un teren excelent pentru spectacolul automobilistic, fie ca vorbim de trasee pe asfalt sau de cele pe macadam. Raliul Siromex Mobil 1 este prima competitie din Romania care promoveaza un nou tip de carburanti ecologici. Este vorba despre Bio Diesel, respectiv Bio Etanol, doi substituenti ai motorinei, respectiv ai benzinei produsi de compania Auto Elit din Baia Mare. Toate automobilele oficialilor si arbitrilor raliului au utilizat pe parcursul week-end-ului cele doua tipuri de combustibil. De asemenea, echipele de asistenta tehnica ale concurentilor au primit din partea organizatorului cursei cate 20 de litri de Bio Diesel. La capitolul noutati trebuie remarcata reintoarcerea in postura de navigator a lui George Grigorescu, dupa o pauza de 12 ani. Acesta a facut echipaj la Baia Mare cu Victor Baldescu la bordul unui Mitsubishi Lancer Evo 9, tot aici in 1994 parcurgand ultimul sau raliu in calitate de copilot, dupa care a urmat o cariera de succes, inclusiv cucerirea unui titlu de campion national, in postura de pilot. Pe lista de abandonuri, primul nume a aparut chiar inainte de start, Catalin Cismaru fiind silit sa declare forfait din cauza spargerii motorului la automobilul Mitsubishi Lancer Evo 5. Pe proba cu numarul 2, vineri, Bogdan Marisca (Mitsubishi Lancer Evo 9) s-a rasturnat si a abandonat, in timp ce Constantin Aur s-a confruntat cu probleme de turbina pe care a inlocuit-o in parcul de service de la mijlocul zilei.