Astfel, pana la 10 mai este asteptat raportul Comisiei de ancheta a Conventiei Espoo, document ce se asteapta sa fie defavorabil proiectului ucrainean. Cel mai nou motiv invocat de ucraineni pentru oprirea lucrarilor este acela ca Bistroe nu este rentabil si risca sa devina o gaura neagra pentru economia tarii. Declaratia a fost facuta de ministrul ucrainean al Transporturilor, Viktor Bondar, la o intalnire de la Odessa. Ministrul a constatat ca in 2005 s-a cheltuit de cateva ori mai mult cu dragarea canalului decat s-a incasat de la cele 400 de nave care au preferat Bistroe in detrimentul canalului Sulina. Viktor Bondar a spus ca marirea taxelor de tranzitare nu ar reprezenta o solutie, pentru ca, astfel, armatorii ar decide sa foloseasca Sulina pentru a intra pe Dunare. Ucraina a adoptat aceeasi strategie in toamna anului trecut, inainte de reuniunile anuale ale conventiilor internationale. Kievul a anuntat atunci ca sisteaza lucrarile la Canalul Bistroe, insa cateva luni mai tarziu a hotarat reluarea acestora. (Alexandru Nastase)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Stoltenberg: Nu este târziu ca Ucraina să câștige, dar cu o condiție
Sursa: wall-street.ro