Principalele forme sub care numele mari din industria de lux ajung in tara noastra sunt fie sub forma de franciza - la un nivel foarte scazut in prezent - , fie ""la gramada"" cu cateva produse sub ""tutela"" vreunei firme de distributie. Pe p
Principalele forme sub care numele mari din industria de lux ajung in tara noastra sunt fie sub forma de franciza - la un nivel foarte scazut in prezent - , fie ""la gramada"" cu cateva produse sub ""tutela"" vreunei firme de distributie.

Pe partea de moda feminina si accesorii in Romania avem in prezent branduri ca: Escada - care este deschisa sub forma de franchiza, Hugo Boss - franchiza, Max Mara - franchiza, Gianfranco Ferre - cu linia a doua denumita GF Ferre doar distributie in sistem multi-brand, Roberto Cavalli - cu linia a doua denumita Just Cavalli distributie de tip multi-brand, Alberta Ferreti - ca distributie de tip multi-brand, Moschino, Ungaro distributie de tip multi-brand, Chloe - linia a doua distributie de tip multi-brand, Dolce Gabbana linia a doua denumita D&G - distributie de tip multi-brand, Krizia, Laura Biagiotti, Rocobarrocco, La Perla - distributie mono-brand.
DOAR CU LINIA A DOUA. Paco Rabanne - distributie de tip multi-brand, Giorgio Armani doar distributie de tip multi-brand pe partea de accesorii, Feraud - distributie de tip multi-brand, Lorenzini - distributie de tip multi-brand, Valentino cu cateva produse din linia doua a casei denumita RED - si asa fiind din ce in ce mai putin prezenta pe piata si Trussardi - distributie de tip multi-brand.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.